Jeg er altfor snill.

Fikk ikke sove i natt.

Så hvorfor ikke lage en helt ny blogg til en ålreit type kalt Eirik? Han leser bloggen min, det er gøy i seg selv, men det som jeg synes er veldig artig er at han var med på Norske Talenter! Ikke nok med det, han er også solist i Sølvguttene og har sunget foran mange annerkjente mennesker.

Det er slike mennesker som Eirik jeg liker å lese om, unge mennesker med ambisjoner og talent som virkelig vil noe med livet sitt og som jobber hardt for det. Jeg sier ikke at blogger uten dette er dårlige, men når man ser noen så unge med så mye talent så må man bare følge med og se hvor langt de når.

Gled dere til å følge med! Trykk på bildet:

reklame

Har du sett han før?

Natta, eller god morgen.

G.

7 kommentar to “Jeg er altfor snill.”

  1. Mariell Says:

    han er utrolig flink til å synge 😉 husker da han var med på norske talenter 🙂

  2. Malin Says:

    Si ifra hvis du ikke får sove senere da 🙂
    je liker ikke blogg.no lengre. og vil bytte til wordpress.
    men, liker ikke hvordan man lager designet der ;s

  3. Signe Says:

    ja, jeg har sett ham før 🙂

  4. Julie Says:

    oj 🙂 Jeg går i klasse med han 🙂

  5. carina ustad Says:

    Han husker jeg. Fikk gåsehud av å høre han synge. Også er han jo veldig søt da, hehe!

  6. Julie Says:

    han husker jeg, kjempeflink! : )

  7. Anette Says:

    Han er kjempeflink 🙂

Legg igjen en kommentar

