Jeg er treig, men nå er resten her.

Hvem tar bildene og hva slags kamera er det? Har ingen oversikt over hvem som tar bildene mine. De fineste bildene er det Wictoria som har tatt. Kameraene jeg bruker er så mange forskjellige, fordi jeg mister de hele tiden! Har du ei jente i kikkerten nå? Ja, eller cirka alle i Hersonissos. Vet du selv at du er pen? Jeg er spesielt pen da jeg våkner opp etter en natt hvor jeg har rulla rundt i bæsj. Hvor høy er du? Jeg er høyere enn Nora Alba, men hun er 180cm. Det er noe rart der. Hvor lenge har ditt lengste forhold vart? Akkurat 6 måneder. 6 herlige måneder eller hva Magda? Hvordan blir man er bra blogger? Ha med deg kamera ofte, plukk ut de kuleste bildene og gjør de litt sprekere i photoshop eller lignende, skriv gode tekster (ikke bare skriv, bruk litt tid), BLI BESTEVENN MED NORA ALBA og da er alt i boks. Er du ekstremt selvdigger? Jeg elsker meg selv over alt på jord, trodde det bare var jeg som var kul, digg, sexy, best her jeg. Tok jeg feil? Nei, jeg er ikke selvdigger i det hele tatt. Hvorfor har du ikke kjæreste? Jeg er sykt kresen. Men hallo… Det er sommer! Når fanget en jente hjertet ditt sist? Tror aldri hjertet mitt har blitt ordentlig fanget, men det var en gang hoven nesten traff. Det er en liten stund siden da men. Hvordan blir du så brun? FULL BODY SPRAY TAN! Nei. Sjekk banneret i margen. Hva slags sko har du? Sånne der med borrelås og blinkende lys på, som blinker når du går. Til jul fikk jeg også sånne med hjul under, så jeg kan fly forbi alle de andre taperbarna som ikke har hjul under skoene. Er det noe mellom deg og Nora Alba? Hun er moren min da, er jo begrenset for hva man kan gjøre da. Men skal ikke se bortifra at vi har noen kosekvelder sammen, eller hva mamma Alba? Er du modell? Nei, men jeg var med på sånn program en gang, husker ikke helt hva det het. America’s next top model eller noe, med hun negerdama som programleder, hva heter hun igjen. Hun digga meg, men jeg er ikke modell. Hvordan kjenner du Bea? Hun har vært på besøk nedi her hvor vi bor noen ganger så vi har møttes litt, pluss at vi var en del sammen på Bloggfesten. Hvorfor skal folk fortsette å lese bloggen din? Fordi snart så har jeg vokst enda høyere og da er jeg en enda større Giant! Pluss at etter sommeren så skjer det ting, bare vent. Noe spesielt kosthold? Spiser regelmessig, ikke brus eller godteri utenfor helgene, fisk en til to ganger i uken og løpe en tur en gang i uka. Dette i tillegg til dansingen, men den har jeg ferie fra nå.

meg

I natt har jeg ingen planer om å sove, eller hva Alexander? Vi skal loke enda mer. Greia er at vi må slappe av så mye som mulig nå, i og med at det blir fullout party-weekend til helgen nå. Gleder meg!

G.

8 kommentar to “Jeg er treig, men nå er resten her.”

  1. din Ice Says:

    jeg håååper det er grebbestad du snakker om?
    for vi skal klikke i vinkel, og jevne grebbestad med jorden:)))

  2. Julie Says:

    de skoene som blinker når man går er sykt kule. Har seks par som jeg bruker hele tiden, ikke samtidig da! Men batteriene blir brukt opp så fort fordi jeg tråkker som en elefant når jeg går. Awesome! 10hi f9z :- D
    neida. Men bra svart 🙂

  3. erlend Says:

    hvorfor er dere 2 så sinsykt random i dag?

  4. mari Says:

    haha, morsomt 🙂

  5. Austnes Says:

    Random og Random ølgrim 😦

  6. Nora Alba Says:

    haha, ntåå <33333333

  7. Ayesha Says:

    Hihihihii skikkkelig fantasifullt og morsomt svart 😀
    (a)

  8. Emilie Says:

    HAAHA, morsomme svar! MAMMA ALBA, jeg lo.

Legg igjen en kommentar

