Nok en gang er jeg nerd.

Fordi jeg har fått mine nye briller!

Tror dere er lei av å høre dette, men kvelden ble nok en gang tilbragt hos Alexander. Etter 5 lange timer på jobb, så ble jeg hentet av pappa i bilen vi prøvekjører. Jeg mener at foreldrene mine har overgått seg selv, de skal prøvekjøre noen andre biler i helgen for de skal finne den perfekte. Den de kjørte i dag var en bil jeg aldri hadde trodd ville stå i garasjen, så go go!

En liten overraskelse ventet på meg på stuebordet da jeg kom hjem. En pakke som inneholdt to par briller. Et par til meg og et par til Julia som vant konkurransen forrige uke. Brillene er fra Trendhim.no og er vilt funky. De har mye annet fett, har gjort noen handeler der for å si det slik.

IMG_3463

IMG_3452

IMG_3473

Send meg 50 par briller med klart glass og jeg går fortsatt ikke lei. Brillefan, det er meg. Håper Julia blir glad. Hadde du blitt glad for å få et par av disse brillene i posten?

G.

19 kommentar to “Nok en gang er jeg nerd.”

  1. jun Says:

    Hadde ikke sagt nei til det, hah.. Brillene er faktisk ganske freshe og har selv vurdert å kjøpe et par sånne. De er jo ikke dyre heller, så kanskje jeg kjøper meg et par : -)

  2. Susanne Says:

    Briller med klart glass = LOVE!

  3. Christina8 Says:

    Jaa : D Kjempe glad

  4. Lara Says:

    Hadde ikke sagt nei til sånne briller;D Utrolig kule på deg! Venninna mi har de samme faktisk :o)

  5. anjave Says:

    Også kult med solbriller uten glass, funker nesten like bra ;P Briller med klart glass drit kult 😀

  6. Kimberly Says:

    Oh yeah! Digger de:D

  7. Julie Says:

    Hadde ikke sagt nei til sånne ;D de var utrolig kule

  8. Camilla Says:

    Kule briller 😀

  9. ingrid Says:

    JA, jeg hadde blitt glad 😀

  10. Veronika Says:

    Kule briller 🙂

  11. Anette Says:

    Kule briller : ) Jeg hadde ikke takket neg til sånne, ville blitt kjempeglad, jeg : D

  12. Lars Georg Says:

    ja det hadde jeg nok, det er kjempekult 😀

  13. sandra elisabet Says:

    Send de til meg du 🙂 Da blir jeg happy 😀

  14. Kristine Says:

    jaaa ;D dei var jo dritstilige 😀

  15. mmarita Says:

    hadde blitt super glad, de er jo skikkelig stilige da! 😀

  16. mmarita Says:

    og forresten så har du super bra blogg! beste bloggen av en gutt noen gang : ))

  17. donna lilly Says:

    fete briller 😉

  18. Henriette Solheim Says:

    jeg får de snart i posten. bestilte de etter jeg så hvor kul de var på deg.

  19. Lise Says:

    http://www.bleudame.com/index.php?cPath=96 – super kule briller med blanke glass 🙂

Legg igjen en kommentar

