Opp tidlig og ut av landet.

Rettere sagt drar vi til Sverige om noen timer.

Jeg sov ikke mange timene i natt, men jeg gjorde heller ingenting nyttig, bare lå oppe og tenkte med litt passende musikk. Alexander derimot har sovet en del. Det er nok like greit i og med at han skal kjøre helt bort til Grebbestad, gleder meg jeg. Gleder meg til bilturen til og med, men mest det å komme seg bort fra Norge, selv om det bare er noen mil utenfor.

Tanker og følelser blir lagt igjen her, mens godt humør og festglede blir med på turen! Blir bare borte en helg, men det kan bety en helg uten oppdateringer. Eller kanskje det blir noen overraskelser along the way? Uansett, så skal jeg få lurt med meg et kamera slik at dere vil få en oppdatering i slutten av helgen.

IMG_3436

Tror du at du kan klare deg en helg uten The Giant? Det skal nok jeg klare, men for deres skyld skal jeg jobbe for å få skvist inn et innlegg eller to.

G.

17 kommentar to “Opp tidlig og ut av landet.”

  1. Marie Amanda Says:

    Åneeeei, plzplzplz ikke dra uten å blogge. R avhengig… haha. ;D

  2. Marie Amanda Says:

    Haha. dust. tenkte kanskje du hadde fått .com da

  3. Stine Says:

    Det er bra ;D

  4. MonicaBeach Says:

    finee bilde. kos deg i grebbestad. iz nize

  5. Karoline Madeleine Says:

    Kos deg!

  6. oscarpettersson Says:

    Du har jätte snyggt hår !
    bara så du vet 🙂

  7. Ayesha Says:

    Neinei , you should be attached to the keyboard Kjetil !! Dont leave without blogging pleasee 😛
    haha ❤

  8. Veronica Says:

    nais bilde guttaa<3

  9. jun Says:

    vet ikke om jeg kan klare meg en helg uten storegutten : -(
    men dere får iaff kose dere : -D

  10. Ellen Says:

    God tur 🙂 Kos deg masse ^^

  11. Frida Says:

    Du får ha god tur da!

  12. Shirin Says:

    God tur, og nice bilde 🙂

  13. Astrid Says:

    her re gud du er kjekk! :p

  14. Ingrid Says:

    Bra blogg! Bra stil! Bra Bilder!

    (bokstavrim:O kult^^)

  15. wampi Says:

    å så fine

Legg igjen en kommentar

