ÆÆVVH!!

Nei, dette er ikke et av emoinnleggene mine.

Jeg har bare sykt vondt i rompa! Det hele venstre låret mitt, helt opp til hofta, gjør så sinnsykt vondt. Jeg er hoven og blå. Grunnen til at jeg er det, er ikke fordi jeg mista såpen i dusjen eller noe slikt, men noe som gikk for seg i går kveld etter en herlig kveld på byen. Jeg gikk bakover langs brygga i Grebbestad. Helt inn i den dype samtalen mellom meg og Martin, likegyldig til alt annet rundt meg, klarer jeg å gå bakover mot kanten av brygga. Jeg husker at jeg ser Martin sitt ansiktsuttrykk endre seg fort idet han ble mindre og mindre. Jeg falt bakover, klarer på en eller annen twisted måte å snu meg å lande riktig vei, men fortsatt så landet jeg med rompa/hofta på kanten av en båt som lå ved brygga. Fra kanten på båten til vannflaten. Så der lå jeg og fløyt da. Sekunder etter så hopper Espen etter meg nedi båten for å hjelpe meg opp, heroic som han var! Takk. Bare synd vi ble jagd bort fra båten av en mann med plastikkflaske. Tenk hvis han hadde slått oss da, da hadde vi fått vondt?

I store smerter, gjennomvåt og mange nysgjerrige bymennesker rundt meg, klarte jeg ikke å la være og le. Var kanskje litt flau da, men latter hjelper hver gang.

P7070306

Jeg er hjemme nå forresten, solen skinner og jeg er veldig fornøyd med helgen. Håper alt fortsetter i samme retning og ikke mot havets bunn, bokstavelig talt.

G.

29 kommentar to “ÆÆVVH!!”

  1. Jun Says:

    Hahaha, stakkars deg : -p får håpe det går over da : -)
    Deilig at finværet begynner og komme tilbake, solen skinner sånn halvveis her hjemme i fr.stad også så det er deilig!

  2. Helle Says:

    Klønaa 🙂
    Håper du hadde en fin tur ellers da, og at du fikk sett og gjort mye morsomt 🙂 Håper på en livesending snart, med meg som æresgjest!

  3. Halvorsen Says:

    Beklager for at jeg ikke rakk å redde deg, Kjetil! jeg mistet munn og mæle da jeg innså at dette ville gå galt! Ushekta!

    • GiantLundstein Says:

      Halvorsen: Det går helt fint Martin:p Haha, folk sa det så ut som du dytta meg ned. Haha, men jeg så i øynene dine at du ville redde meg, men klarte det ikke. Vi må ha hatt en jævlig bra samtale, husker bare ikke hva det var snakk om:/

  4. MartheRoed.ipublish.no Says:

    god bedring 🙂

  5. Arman Says:

    heheh, stakkars deg ;/

  6. Viktoria Says:

    God bedring=)

  7. Nicoline Says:

    au! nå skjønner jeg hva du mener… men du er plettfri for det kjære deg! menn med skader er jo barskt!

  8. Bella<3 Says:

    Håper det går bra med rompa de utover kvelden ! 🙂 Og ja, latter hjelper hver gang! Hadde vært verre om du hadde gjort det der hvis du var alene 😛

  9. Karoline Madeleine Says:

    Stakkar! 😀 Håper det går bedre nå da, vet hvordan det føles. haha.

  10. Trine Says:

    Stakkar gutt :p

  11. Marte Says:

    hørtes ikke godt ut ! God bedring !!

  12. Helene Moe Says:

    Hahaahaaha:p
    Nei huff, god bedring!

  13. mmarita Says:

    heheh : )) uff, må ha gjort vondt ja.. men kan ikke annet enn å le ;- )
    håper du er bedre igjen nå!

  14. Caroline Says:

    Så fint bilde 🙂

  15. Elisabeth Says:

    å, hørtes så behagelig ut nei 🙂 men var vel godt med en dukkert ? hehe

  16. Elisabeth Says:

    *ikke

  17. Ellisiv Says:

    haha u poor thing!

  18. mayaapederson Says:

    om han hadde slått dere , hadde dere fått vondt ja , men stakkars deg , god bedring :-))

  19. Lara Says:

    det hørtes ikke særlig behagelig ut, tror nok jeg hadde ledd meg skakk om jeg hadde sett det 😛
    Bra du tok det hele med litt humor da 😉 God bedring!

  20. Anette Says:

    Auch! God bedring da 🙂
    Får også håpe at resten av sommerferien din blir like bra som helga, bortsett fra fallet da!

  21. Johanna C. Aguilera Says:

    hahahah, så superdeilig! bare tuller 🙂 dakar liten. du får…hmm… ta deg en varm dusj sånn at smertene forsvinner – i alle fall frem til det er slutt på varmtvannet. nå høres jeg sikkert ut som mora di, men: du må se deg for vettu, og være forsiktig så du ikke skader deg lille venn 😛

  22. Michael Naess Says:

    nam. det vannet som er så rent og pent.

  23. thao t. Says:

    god bedring da (: kjekk du er btw 😉

  24. Emilie Says:

    Haha, ser det for meg 🙂 Må ha vært litt småkomisk. Håper du føler deg litt bedre i hofta snart, søt du!

  25. Helene Says:

    haha, qt.. håper det går bedre med rompa di, etterhvert 🙂

Legg igjen en kommentar

