Here I come Brüno!

Endelig.

I går var jeg for sliten og for handikappet for å dra på kino. I dag, med regnet plaskende ned i en endeløs symfoni (haha), så passer det perfekt.

Mobilen min er ødelagt, de nye skoene jeg kjøpte på lørdag er ikke nye lengre (takket være dansegulvet og den ufrivillige svømmeturen), jeg ser ut som Quasimodo når jeg går, det regner, jeg fant ut at jeg skal jobbe hele neste uke og jeg må ha et kamera (anyone?). Utenom dette så har jeg det utrolig bra! Hersonissos venter oss og vi ankommer på søndag, så litt nedturer før den perfekte opptur gjør vel ingenting.

I morgen skal jeg møte Eirik, han skal vise meg Sandvikasenteret som jeg aldri har sett før. Han skal synge for meg, hvis ikke så blir det bråk. Har dere hørt Eirik synge eller?

IMG_7640 2

photo/ Wictoria

G.

15 kommentar to “Here I come Brüno!”

  1. maddiiee Says:

    sandvika storsenter? isåfall synes jeg du skal ta deg turen innom norli på den nye delen og si hei til meg på jobb..

  2. Kjersti Says:

    du er drit kjekk da! 😉

  3. martheroed Says:

    hvis du skal ha bra kamera, og gidder å bære på speilrefleks så: canon eos ! ligger på rundt 5000-8000 🙂 et perfekt kamera på alle måter

  4. MonicaBeach Says:

    sv: ntåå søte:) gleder jeg meg til også!!

    så koslig at du skal møte eirik, kos dere:) haha sykt at du ikke har vært på sandvika, men det er jævlig svært. Altfor langt å gå hvis du glemte noe i en annen etasje i en annen ende:( bare spør meg………

  5. Nicoline Says:

    Sandvika ekke _så_ svært! men svært nok:) have fun. «endeløs symfoni», good one ahahah

  6. Ella. Says:

    Funny, jeg bor i Sandvika.
    Senteret er ikke så bra som noen skal ha det til. :p
    But have fun! ((:

    Du har en ny fast leser forresten. (;

  7. Vebjørn Says:

    Om du er keen på eit virkelig så bra kamera burde du sjekke ut Panasonic Lumix LX3 😉

  8. Veronika Says:

    du er irriterende kjekk 🙂

  9. Linn Haaland Says:

    Hehe, du kunne fått lånt et kamera av meg, hvis du hadde bort litt nærmere. Hvis du skal kjøpe (etter personlig erfaring) anbefaler jeg IKKE canon. Jeg har sett han synge, heiet på han i norske talenter – han er utrooooolig flink! 🙂

  10. MadelenCanell Says:

    Kom akkurat hjem fra kinoen nå! Jeg må si den var drøyere en jeg trodde xD, jeg så ned ganske mye kan du si.
    Bra jeg dro med vennene min isteden for noen i familien, den var jo utrolig morsom da!!!

  11. Joanna Says:

    Koslig at du skal på Sandvika Storsenter, bor rett ved der, kanskje jeg ser deg 🙂

  12. Jun Says:

    Var filmen bra? : -D Også får’u kose deg på Sandvika i mårrn 🙂
    Skal til ski og kose meg med mor & søster i morgen jeg, hurra for det..

  13. Bella<3 Says:

    Sandvika er kjempe bra:D Elsker å shoppe der!

  14. stine Says:

    måtte bare si at du er digg.. 🙂

Legg igjen en kommentar

