Man kan ikke forholde seg til ting som skjedde for et år siden.

En vokser fra det.

Pengene jeg skulle spare til Hersonissos blir sakte men sikkert mindre. I går klarte jeg å bruke litt penger på klær da jeg handlet en shorts, en t-skjorte og en singlet til turen. Regner med at det kommer til å bli passe varmt der borte, så litt ekstra skift skader vel ikke.

Som noen av dere kanskje har skjønt, så møtte jeg Marie på Krydder i går. En jente jeg ikke har sett, hørt eller snakket med på et år, noe som jeg i dag har vanskeligheter for å tro. For der vi satt, føltes det ut som om vi hadde vært venner i tiår. Setningene strømmet ut, latteren brøt ut, smilebåndene stramte seg. Vi fikk forklaringer på ting vi aldri fikk forklaring på tidligere og det var ikke så mye som et gram med fiendligheter. Stridsøksa er lagt ned i den dypeste kjeller, for vi hadde det koselig.

s0tekjetil

fu-bitch

Jeg må løpe, skal på Steen och Ström og tømme lommeboken for enda mer feriepenger. Trenger en badeshorts!

Ha en fin dag! Det skal jeg for jeg skal jobbe etterpå, wuhu.

G.

17 kommentar to “Man kan ikke forholde seg til ting som skjedde for et år siden.”

  1. ..:::!:..:HEMMELIH Says:

    dere rota såååååå jævlig.

  2. ..:::!:..:HEMMELIH Says:

    fordi du er digg og hu er digg og dere er digge og hadde fått digge barn

  3. ..:::!:..:HEMMELIH Says:

    dere rota, ser det på dere

  4. ..:::!:..:HEMMELIH Says:

    lover at dere rota… eller har rota en gang i tiden

  5. ..:::!:..:HEMMELIH Says:

    eller knulla om du vil…. dere knullahahahahahahahahhaaneida

  6. Bella<3 Says:

    Marie er søt! 🙂

  7. JULIE AIDA Says:

    hahhahaaha dævver av HEMMELIH hahahahea (tulla var meg) … (tulla)

    OG HVORFOR SIER DU IKKE I FRA NÅR DU SKAL TIL OSLO OG SÅNT SOM NÅ??? herregud i’m free goddammit.

  8. Hanne Says:

    Marie er så utrolig skjønn! 😀

  9. Jun Says:

    det er brææ at dere kosa dere, så i hvert fall det på filmen.. griser

  10. Stine Says:

    stinesfashion.blogg.no 😉 digget bloggen:)

  11. MonicaBeach Says:

    Det er bra dere er venner igjen da:) modent å legge ting bak seg.

  12. marthefjeld Says:

    Det er bra at ivertfall noen greier å legge ting bak seg og bli venner igjen 😀 man finner som oftest ut at det bare er en liten dum grunn til at man ikke har hatt kontakt : )

  13. Sophie Says:

    Gleed deg til å dra til Hersonissos 😀 Det er super deilig der nede 😀 God tur !

  14. ole//wombat Says:

    WWWWWWWWWWWWWWWWTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF???????????????????????????

  15. morradi Says:

    haha !

Legg igjen en kommentar

