Kleshamstring.

Handelen er nok over for denne gang.

Før jeg har brukt opp alle pengene til Hersa, så tror jeg det er lurt at jeg stopper å handle noe mer klær nå. Under gårsdagens tur fikk jeg kjøpt badeshorts som jeg skulle og en skjorte fra Tiger of Sweden (bilder kommer).

Etter nok en kjedelig dag på jobb, dro jeg hjem hvor søskenbarna mine venta på meg. Elsker dem. En energisk, glad, latterfull og positiv flokk med mennesker. Gleden smitter alltid over. Plutselig fikk jeg en telefon fra Alexander. «Join fest i Ytre Enebakk?». Hva sier man til det? Jeg har aldri vært i Y3 og det er vel en grunn til det. Men jeg ble overtalt og hadde en superb avslutning på kvelden. Klarte til og med å komme meg hjem i min egen seng i natt. Who would’ve thought.

SL371450

SL371462

SL371465

Nå ligger jeg i sengen, småklein etter Ytre Enebakk luften (vi skylder på Y3), og grøsser ved tanken på at jeg skal jobbe i kveld også. Det får gå, for nå skal jeg inn til byen igjen for å gjøre promo for SummerJam! Det er en konsert med blant annet Lloyd Banks fra G-Unit og El Axel. Og vet dere hva? Jeg skal danse der, med noen andre fra Soulstars! Dere har å komme dere dit for å se på. Sentrum Scene er stedet og lørdag er tiden.

Kommer du?

G.

7 kommentar to “Kleshamstring.”

  1. Eva sevaldsen Says:

    Er i london,så får ikke kommet og sett på deg ;(

  2. Caroline Says:

    Kjekk du er 🙂

  3. Frida Says:

    Bor ca 100 mil unna, så jeg tviler på at jeg kommer.

  4. Guro Says:

    Hadde jeg bare bodd i Oslo så..

  5. Stine : ) Says:

    Så deg i oslo i gåår : )) like kjekk i virkligheten ; *

  6. Viktoria Says:

    Deler du fortsatt ut de kodene til lookbook? 🙂

  7. Jea Says:

    Du så litt femi ut på det bildet

Legg igjen en kommentar

