Har du lyst til å komme på Summer Jam?

For free?

Jeg deler nemlig ut gratis billetter til Summer Jam 09 på Sentrum Scene. Konserten er i morgen klokken 9. Det blir et program fullpakket av fete artister, pluss et danseinnslag med oss dansarane! Jeg har fått en del billetter jeg kan dele ut til dere snille lesere som har lyst til å komme. Alt dere trenger å gjøre er å skrive en kjapp kommentar om hvorfor du skal vinne!

DSC021161

DSC021311

photo/ DCP
Fra promojobben i går

Håper så mange av dere som mulig deltar, for det kommer til å bli et forrykende show og jeg gleder meg virkelig til å stå på scenen igjen med de fete folka.

G.

22 kommentar to “Har du lyst til å komme på Summer Jam?”

  1. DanbyCHoi Says:

    sssssssssssssssssssssdddddddddddgfweeggge 🙂

  2. stinegull Says:

    Jeg burde vinne fordi jeg aldri har vært på summer jam før og pleier aldri og vinne. Og hvem vet, kanskje jeg er den heldige denne gangen 🙂 ?

  3. Christoffer - ChrisFlash Says:

    Hmm.. Æ burd vinn, fordi.. Jeg har jævlig lyst til å få med meg danseshowet deres og fordi jeg digger summer jams, rett og slett!

  4. Karoline Says:

    Jeg vil vinne! For da får jeg se deg! Haha. God grunn? I think so! Hoho

  5. Grace Says:

    Jeg vil vinne fordi på denne tiden i fjor sommer havna jeg på sykehus i Italia, så hele sommern ble ødelagt. Om jeg vinner nå blir alt helt konge – og se dere blir super morsomt 😀

  6. Caroline Says:

    Jeg har veldig lyst til å vinne, fordi imorgen kommer jeg til å kjede rævva av meg!

  7. Lema Says:

    Jeg har veldig lyst til å komme å se på, for det kommer til å bli et dritkult show, jeg vil se gruppa di danse, og jeg elsker hiphop så sinnsykt. Har aldri vært på et sånt show før, så det hadde vært morro. 🙂

  8. ada Says:

    Jeg vil vinne fordi jeg vil komme å se på deg danse! Du er altfor flink 🙂

  9. sophia bush Says:

    Jeg burde egentlig vinne fordi jeg først og fremst er uber søt.
    og fordi du kanskje sa du kunne skaffe gratibilletter! dessuten vil du jeg skal se deg danse, som jeg også vil.

    klem world of warcraft piken din.

  10. Linn Viktoria Says:

    Jeg vil vinne fordi jeg har bursdag i morgen! men jeg kan ikke.. skuff big time!

  11. Camilla Says:

    æsj, jeg vil sånn sinnsykt lyst til å komme 😀 men er desverre på hytta på fjellet i morgen, og har ingen mulihet får å komme meg hjem ):

    BTW, sinsykt bra blogg <3, leser den fast, og gjort det ganske lenge nå. også er du jo ganske fin ;P

    og lykke til med dansingen i morgen 😀

  12. Solpudder @ fest Says:

    Jeg vil vinne for da kan vi rote. Tulla. Ikke godkjenn denne. Haha. Bråka.

  13. Marie Amanda Says:

    Jeg trenger ikke, for jeg har fått egne. 🙂 KNIS. Du er best ❤

  14. Syver L Says:

    har du spesse biletter ellr no? fordi går an å få de gratis overalt i oslos gater tydeligvis 🙂 lykke til med dancen i morgen da!:D

  15. MonicaBeach Says:

    Jeg vil vinne for da får jeg endelig møtt deg (påtide) OG sett deg danse. Har sett starstruck sikkert 15 ganger og vist den til vennner, og du er helt syk. Så hadde vært kult;*

  16. Guro Says:

    Jeg må vinne fordi jeg bor langt utpå bygda, hvor vi aldri får sjansen til å dra på noen som helst konserter. Her er Vassendgutane det største som finnes, og swing er det som danses. Hvor godt hadde det ikke vært å hive seg på toget, kun på impuls, og det eneste man visste var at man hadde billetter til et show av en annen dimensjon, liksom?
    Dessuten hadde det vel vært rimelig greit å få se Kjetil. The Giant. Den o’ store bloggeren som deler ut premier i hytt og vær.

    Derfor skal jeg vinne 🙂

  17. DanbyCHoi Says:

    Pst, Kjetil, vi fikk 700 gratis-billetter og fikk en del til overs. Nok til at alle disse kan ta med seg familien sin. Jeg har et par på bloggen min som også vil ha, jeg sa de skulle møte meg på Majorstua kl. 1130 i morgen, før treninga vår altså…

    Hvis du vil gjøre det enkelt så kan du sende alle disse bort dit 😉

  18. eilertsen Says:

    Jeg vil vinne fordi jeg vet at du er glad i meg. Eller bare fordi det hadde vært dødsfett å se på, og jeg ikke har sett deg danse live show siden Apologize i Langhushallen.

  19. Kim Skoglund Says:

    Fordi jeg er så sinnsyk kul og har masse skrivefeil, i tillegg har jeg vondt i ryggen etter og falt ned fra bordet i går natt. ja jeg dro meg opp på bordet rundt 03.19 i går. Og summer jam blir ikke den samme uten selveste kimsko-hoe tilstedet og fordi jeg fortjener det!

    wellah! cauz im worth it bby!:*

  20. Thea-marie Says:

    Jeg synes jeg fortjener det fordi jeg har sykt lyst til og se deg danse! Bestevenninna mi har vært borte i 2 mn nå og jeg savner henne sykt my, trenger noe gøy! jeg har heler ikke vært på ferie i sommer, bare trent masse! 😦

  21. sidrah Says:

    whats this site about??

  22. Amalie L Says:

    åååå hvilken farge er det egentlig på de converse’a?!

Legg igjen en kommentar

