1337lolzoromgzlechom.

Sove, promojobb, jobb, blowjob. Skjer med jobb?

Haugaas leker keeg, Arvin er brillopp, jeg er kul, slitsomt. Men hva skal man gjøre? Får vel bare ta livet som det kommer og stikke innom Urban med Haugaas før han robber hele Steen og Strøm. Denne natten kommer sannsynligvis til å bli brukt til det fulleste, der vi alle sitter foran en skjerm enten med tastaturet på fanget eller fjernkontrollen i hånda.

Jeg er gira, sykt gira! Har dere noen anelse hvorfor jeg er det? Jeg vil bare ut og løpe meg en tur og svette av meg 12,4kg fordi jeg er så gira. Jeg har ikke danset på lenge, lenge, og på lørdag skal vi ha show på Summer Jam! Det er jo kult det, men kanskje ikke nok for å svette av meg hele 12,4kg. Flyet går klokken 4 søndag ettermiddag. Det er ganske uvirkelig egentlig, i og med at jeg ikke har noe særlig feriefølelse i det hele tatt. Weird faktisk, fordi det har aldri skjedd før! Det er først nå jeg er gira. Sykt gira. Vil-le av-Arvin-fordi-han-bruker-briller-gira, men dropper det. Jeg er gira!

ssss

By the way, Arvin må bruke briller fordi han ikke klarer å lese hva som står på skjermen. Og hadde ikke kunne lest det som stod på skjermen, hadde ingenting av dette vært noe gøy.

G.

4 kommentar to “1337lolzoromgzlechom.”

  1. Christoffer - ChrisFlash Says:

    Du koste deg med promojobb på Aker Brygge i går? Så ikke at det var deg før du hadde gitt oss flyers å gått jeg.. Hehe

  2. MonicaBeach Says:

    åh, jeg vil

  3. Susanne Says:

    Kjekkas!

  4. sarah karoline Says:

    utrolig pent bilde. måtte bare smile

Legg igjen en kommentar

