Vil nødig stresse nå.

Det er for mye som skjer.

I dag skulle jeg egentlig gjøre litt ekstra promo, men jeg kunne rett og slett ikke. Siden jeg har vært uten mobil i en uke, yeah you heard me, så måtte far og jeg titte litt rundt etter en ny telefon som jeg kan ha uten at den blir ødelagt. Jeg suger nemlig til å ta vare på mobiltelefoner. Skal nok ikke kjøpe meg en iPhone for å si det sånn.

SL371479

I kveld var premieren av den nye Harry Potter filmen, og gjett hvem som satt på første rad helt til høyre? Jo, Alexander og meg. Til tross for litt kink i nakken så gikk jeg fornøyd ut. Herlig film, men kunne ha ønske at filmskaperne tok med litt mer av kampscenene og litt mindre snusk og kos.

Har du sett den?

G.

12 kommentar to “Vil nødig stresse nå.”

  1. JULIE AIDA Says:

    nevner ikke hvor sexy jeg var på jobb i dag neeeeida og at du stjal en brus neeeeida fine, sees kanskje imorra om du ikke DITCHER :)))))))))))) love you

  2. Vegard R Says:

    Jeg gleder meg til å se den. Hvordan klarte du å ødelegge iPhonen, tror min er udødelig!

  3. MadelenCanell Says:

    Jeeg så den iidag :).
    Fikk også en times crush på han Draco Malfang fordi han var så ondskapsfull, weird.

    Den var bra, men kanskje litt sånn som du sa!

  4. helene Says:

    haha, du er nok som meg med telefoner. nå får jeg ikke ny, og den jeg har nå har ikke fargeskjerm engang. men det er greit, for den har snake 🙂

  5. MonicaBeach Says:

    Jeg syns den var veldig fin og bra:) fint med litt kliss

  6. marthefjeld Says:

    telefonen min er også ødelagt, og får ikke gjort noe med det før om 11 dager siden jeg er i spania :S

  7. Stine Says:

    Ikke noe problem å ta vare på en mobil for min del ;D

  8. JULIE AIDA Says:

    meg, mona, mariam, berg, ingvild, agg, jenny, maren

  9. Markus Says:

    Ikke kjøp iPhone. Jeg har knust tre stykker (A) Og nå nekter bestefar og betale for den siste. Hmm. Jeg fikser den ikke? Haha x) Lykke til !

  10. Ann Hagen Says:

    Jeg har sett den, men det var lite om Harry og Voldemort, bare om kjærlighetslivet mellom de unge. Det var litt skuffende, men ellers bra! : )

Legg igjen en kommentar

