Beklager, men nå må jeg gå.

2 timer til jeg blir hentet.

Beklager masse for i går. Dro på studioet klokken 12 og til vår uheldige overraskelse, så var nettet nede der. Derfor ble det ingen oppdateringer i løpet av hele gårsdagen. Kanskje like greit egentlig, i og med at vi var så veldig opptatte med å lage showet til Summer Jam som var i går.

Det var utrolig deilig å stå på scenen på Sentrum Scene og danse foran så mange hip hop frelste mennesker. Showet vårt var en slags MJ tribute, som også bestod av noen soloer og breaking. Dere skulle vært der. Endelig var jeg på scenen igjen og jeg klarer nesten ikke å vente til neste gang.

Flyet til Kreta går klokken 4 og da blir jeg borte i 2 uker. Tror dere det blir noen oppdateringer? Så klart. PCen blir med, Andreas sitt kamera blir med og det er nok noen internett cafeer der.

DSC004471

Ønsk meg god tur!

G.

54 kommentar to “Beklager, men nå må jeg gå.”

  1. Aarvig Says:

    flyet går kl 5 over 5 da :p

  2. Susanne Says:

    Kreta er digg ;¤

  3. Julie Says:

    God tur :- )

  4. Silje Li Says:

    God tur, kos deg! 😀

  5. Austnes Says:

    PUL MEG HERSA!

  6. julie aida Says:

    ditcher host

  7. Anita Says:

    God tur (:

  8. Stine Says:

    God tur:)
    Jeg skal også til Kreta i sommer 😀 Herrrrlig!

  9. Ann Hagen Says:

    GOD TUR 🙂

    http://www.annhagen.wordpress.com

  10. Anette Says:

    God tur : ) Får håpe du får en super tur da!

  11. Silje Says:

    God tur, du er heldig som skal til Kreta. Eg elska kreta !

  12. Renie Says:

    God tur ! 🙂

  13. Lema Says:

    men du delte jo aldri ut billetter for oss til å se på! 😦

  14. Line Says:

    God tur 🙂

  15. =) Says:

    Kjære Kjetil!

    Hva heter låten/låtene i den videoen der dere kjører bil?????

  16. MonicaBeach Says:

    god tur lundis

  17. Frida Says:

    Er det ikke dyrt å ha med seg pc til syden? Med tanke på nett og slikt.
    God tur! : D

  18. maithi Says:

    God tuuur 😀 bliii brun :D:D

  19. Fridaeaa Says:

    Selv vært i Kreta, og det var kjempe digg. Du får kose deg, og passe godt på deg selv. Masse rare mennesker der nede igrunn. ^^

  20. Guro Says:

    God tur! Jeg drar til Kreta på torsdag 🙂

  21. Elisabeth Says:

    ja, skulle ønske jeg var der : ) GOD TUR 🙂 kos deg.

  22. Ellen Says:

    God tur! 🙂 Misunner deg masse. Er ikke lenge siden jeg kom hjem derifra, og jeg savner det virkelig. Er ikke så mye sommer i Norge nå for tiden /:

  23. Hanne Says:

    god tur til kreta!! 😀 kos deg masse masse! 🙂

  24. Caroline Says:

    Jeg skal til Kreta på lørdag, hvor skal du!? 😀

  25. Linn Says:

    Jeg drar til Kreta 30. juli 🙂

  26. Donna Lilly Says:

    Å jeg vil også til kreta.. hehe ha en riktig god tur! 🙂

  27. Lara Says:

    God tur! 😀 Kos deg masse 😉

  28. ............... Says:

    æ har det der bilde som bakgrunnsbilde, bare at æ har klippa deg ut da
    hihihihihihtitiitithihihtti

  29. Ida Says:

    God tur 😀

  30. emilie lorentsen Says:

    god tur, kos deg 🙂

  31. Karoline Says:

    Håper du koser deg masse mr Lundstein!

  32. Elin w Says:

    Hei:)
    Ville bare si ifra at enten har du bruker på http://www.biffit.com eller så er det en som har laget en for deg;) En som kaller seg » klll »
    Tenkte det var greit å si ifra:)
    God tur!

    – E l i n –

  33. MARIA Says:

    Ha en uuutrolig god tur ; ) Kos deg masse! Krysser fingrene for at dere får fint vær 😀

  34. Frøkna Iselin Says:

    God tur, kos deg masse! 🙂

  35. marieaa Says:

    Jeg vil at du skal blogge snart, for jeg savner det allerede! :/

  36. Hanna Carm Says:

    Kos deg 🙂

  37. Lise Marie Says:

    God tur :- )

  38. hun der Says:

    waiting for some updates.. ;D

  39. DanbyChoi Says:

    Oh nooo… virker som om du ikke har internett der borte…?

  40. Carolinek Says:

    God tur 😀

  41. ELLEN Says:

    Håper du får det fint! 🙂

  42. Julie Says:

    Superthomz @nettby har bilde av deg som profilbilde. Ville bare at du skulle vite det :- )

    God tur : )

  43. wampi Says:

    jeg dør når du ikke blogger, kjetil!!! 😛

  44. Marius Says:

    Savner en viss blogger jaaaaa! 😛

  45. Anette K. Sørheim Says:

    Jeg også. Nå må du blogge, Kjetil! 😦

  46. Katarina W Says:

    serriøst, jeg er innom denne bloggen minst 5 ganger til dagen for å se om du har skrevet noen nytt…haha 😀

  47. DanbyChoi Says:

    yo!
    Jeg tror du får flere leser-clicks, nå som du ikke oppdaterer. I hvert fall fra meg. Det er spennende å sjekke om du har oppdatert eller ei.. 😛

  48. Martine Kristine Says:

    God tur, kos deg masse! ^^

  49. Jun Says:

    WE NEED YOU…

  50. Camilla Says:

    Kom tilbakeeeeeeeeeeeeee.

  51. rajraj Says:

    kjetil nå må du blogge litt!
    jeg ber han blogge når jeg kommer dit!

  52. Ingrid Says:

    savner blogginga di, er innom hver dag og har et håp om at det er kommet et nytt inlegg hver gang liksom..
    men du har det sikkert superskøy på Kreta, gleder meg til du kommer tilbakee : ))

  53. idulf Says:

    du er så kjekk at jeg vil spise deg opp

Legg igjen en kommentar

