Svineinfluensa eller?

Haaper ikke det..

Jeg vaaknet klokken 4 i dag, hadde vondt i hodet, ledd og hals. Vet ikke helt hvorfor, men det gjoer ikke oppholdet her noe mer morro. Hosteanfallene mine hoeres ut som Alexander naar han spyr og kroppen min gjoer alt for at jeg skal bli hjemme i kveld. You lose, Im going out tonight.

Vi har blitt kjent med noen svenske jenter her nede som var virkelig herlige og takket vaere dem, saa eier jeg i svensk. Hvorfor blir jeg ikke like fort god i fransk som svensk, da hadde jeg sluppet aa faa stryk.

5895_135492035658_549390658_3705347_5755065_n

5895_135491890658_549390658_3705321_3426362_n

Siden jeg klarte aa miste den nye telefonen min tredje dagen her, saa har jeg ikke en fullstendig oversikt over hva som skjer hjemme.

Any news?

Bare G.

6 kommentar to “Svineinfluensa eller?”

  1. Marte Says:

    party to mutch vet du 🙂 get well now 😀 elr hvordan dt skrives? 🙂 ha dt gøy resten av tiden down there ;D svensker er kule (Y) her i norge har det vært mye regn , noe sol , men absolutt ikke mye.. Synes sola kunne vise seg litt i norge også 😀 men det visste du vel sikkert !

  2. Caroline Ulricke Says:

    hvor på kreta er du kdeal, jeg skal dit på lørdag 😀

  3. Ingrid Says:

    du har IKKE svineinfluensa!! det går bare ikke! : ))

  4. Jun Says:

    du er altfor kul for svineinfluensaen vettu : -D

  5. Lara Says:

    søte bilder ;P

  6. Ida Says:

    Velkommen! Jeg strøyk på fransk eksamen.. -.-

Legg igjen en kommentar

