Hvorfor er det bare menn som får måne og ikke damene?

Skulle likt å se en dame trave rundt uten hår på toppen av skallen.

Random innledning, men ville bare si det. I dag har vaert den mest givende og innholdsrike dagen her i Hersonissos. Vi leide oss scootere og en firhjuling foer vi tok turen mot ostsiden av oya. Vi dro igjennom flere byer som var helt fantastiske. Hersonissos er ikke akkurat det fineste stedet, saa det var en fin opplevelse. I tillegg saa var det jo morsomt med roadtrip.

Med gutta saa blir det ingen roadtrip uten noe spesielt som skjer. Det ble 1 bot, 3 biestikk, 1 kraesj/fall, 2 motorstopp, men alle er tilbake like hele med et bredt smil om munnen. So mom, nothing to worry about!

6370_238143570404_667000404_7957017_2627454_n

I og med at jeg har blitt litt friskere, rart hvor mye frisk fjellluft hjelper, saa tror jeg at jeg blir aa finne paa Havana Club i kveld. Faar bare haape at den gjengen paa 125 TechnoVikings ikke jager oss i kveld ogsaa, vi var nemlig paa radioen i dag tidlig. Funny in a way.

G.

17 kommentar to “Hvorfor er det bare menn som får måne og ikke damene?”

  1. eirikgjen Says:

    Haha 🙂 Var det du som fallt, eller?

  2. fridaeineren Says:

    høres ut som om dere har en koselig tur! håper dere har det bra resten av turen deres da : )

  3. Elisabeth Says:

    Skulle bare mangle at ikke vi får måne, vi må jo gjennom så mye annet, enn dere gutter! :p hehe

  4. Sunniva Says:

    jeg har sett en dame med måne.. ekkelt :p

  5. MadelenCanell Says:

    Jeg også har sett en dame uten hår på toppen! Jeg trodde ikke mine egene øyne ;), veldig sjeldent håper jeg siden jeg bare har sett en.
    Men enig med hun Elisabeth, haha:O

  6. Karoline Says:

    Godt å høre du er blitt friskere! En dame med måne ville vært..rart

  7. MARIA Says:

    Sangen her minner meg litt om deg 😉 -> http://www.youtube.com/watch?v=ABqj3dgxmZg

  8. JULIE AIDA Says:

    dama på fotoknudsen @ oslo city har måne. eller bare kreft

    kom hjem a, jævla neger

  9. MonicaBeach Says:

    Hey trust me, damer får måne dem og. Hvertfall noen av kjerringene som valser inn i klesbutikken der jeg jobber. noen prøver å skjule det ved å dra håret bakover med spenner, men etter noen runder i prøverommet……..

  10. Sofia Says:

    Hvor er dere på Ferie? Fikk på Følelsen at det var i Rhodos, tar heeeeelt sikkert feil, haha ! (Svare i neste innlegg?)

    Dankeee, :)!

  11. marthefjeld Says:

    haha jeg har sett en dame med måne, ikke lekkert xD

  12. Emilia Says:

    ser rå arti ut:D

  13. kathlady Says:

    Læreren min har måne og det er ei dame. Ser ikke helt bra ut ;P

  14. Malin Says:

    Gjør meg INGENTING at jenter ikke får måne 🙂

  15. Polly Says:

    Visste du at mange damer i fra Hellas får kraftig sjeggvekst? Det er slemt det!:P

  16. Astrid Says:

    Der morra mi kommer fra er det en dame som har måne litt sånn på siden av hodet.. DET er freaky!

Legg igjen en kommentar

