Hvilket innlegg har du likt best?

Jeg vil ha en kåring på hvilket av mine innlegg på «The Giant» dere har likt aller best!

I løpet av min tid som «blogger», så har jeg prøvd å underholde dere mest mulig. Av en eller annen syk grunn fikk jeg for meg at jeg vil ha en kåring på hvilke av innleggene dere har likt best. Enten morsomst, kulest, dypest, mest rørende, mest tilsynevekkende, beste videoblogg osv. Ikke spør hvordan og hvorfor jeg kom på idéen, jeg er bare gira på å vite det! Just for fun.

SSL24180

Bare skriv navnet på innlegget, that’s all! Det kan være hvilket som helst.

G.

41 kommentar to “Hvilket innlegg har du likt best?”

  1. Guro Says:

    Innlegget «Jeg hater Burger King!» er det desidert beste. Du og Julie er hysterisk morsomme sammen, hahah : )

  2. Marius Says:

    Det innlegget hvor du fikser håret ditt 😉

  3. JULIE AIDA Says:

    HEI ❤ ❤ ❤ JEG LIKTE SKIKKELIG DET DERRE DER DU OG HU DERRE DRITKULE JENTA FIKSA HÅRET DITT :D:D:D:D: hihihih stort fan ❤ ❤ ❤

    (jeg sendte mail til pappa for å høre om han er cool with it og har plass. han har liten cribb, så hopefully!)

  4. Veronica Says:

    «beste natten på en god stund», fikk sykt latterkrampe av di tipsaxD for regna nesten med at det hadde skjedd med dere liksomxD
    åå, da du å julie fiksa håre ditt, dævva, høhø=P

  5. Susanne Says:

    alle? 😀 men videobloggene dine ruuuuuuuler da

  6. maren Says:

    likte det om at du datt i vannet =)))))))))99

  7. fridaeineren Says:

    jeg digger de fleste av videoene dine, men de jeg digger mest er vel den der du fikser håret, mens julie venter på deg!
    Også elsker jeg den videoen der du og to andre danser til »Starstruck» Også må vi ikke glemme den videoen der Andreas (?) danser helt sick! haha, morsomste jeg har sett på lenge!

  8. Jan Roar Says:

    Der du fikser håret ditt 🙂

  9. emilia Says:

    beste natten på en god stund eller kragerø video’n2!’
    sykelig morsomt

  10. Den vikelige anonym Says:

    boxer nachet!

  11. Caroline Says:

    Det innlegget hvor det var ting der som »Dette viste dere kanskje ikke om Kjetil» 😉

  12. vera Says:

    men hvis jeg skal låne gradskiva så må jeg.. Mathias xD

  13. K Says:

    Når tok du den tattoveringen? den var dritfin!

  14. mia Says:

    alle videobloggene dine 😀 ihvertfall videoene med deg og kewlejewlie

  15. kristina b. Says:

    «jeg hater burger king» haha 🙂 elsker den filmen

  16. Caroline Says:

    Likte veldig det innlegget som ble skrevet 4.Juli av Austnes ellernoe, da du var på vors ellernoe og de skrev et innlegg for deg, haha!:p
    Også det rett under her med hva man ikke burde gjøre på hotellet osv!:D

  17. Caroline Says:

    Ja, og alle videobloggene dine da!!:D

  18. t Says:

    «hemmelighetene blir avslørt..» 🙂

  19. Pia Therese Says:

    beste natten på en god stund eller «jeg hater burger king!» 🙂

  20. amanda Says:

    Jeg hater burger king 😀

  21. DanbyChoi Says:

    Jeg synes det der som het: «In Who’s View You Say?» var sinnssykt bra.

    Bra bilder, og sinnssykt bra tekst! Helt utrolig innlegg…

  22. Monica Says:

    Den bilfilmen med du og alexander var sykt morsom da ! 🙂

  23. mari Says:

    NACHVIDEOENE. dør

  24. Jenni / jenni_94@live.no Says:

    Det innlegget / videoen der du fikser håret 😀

  25. Arman Says:

    «dette visste du ikke om kjetil» er definitvt den beste! 🙂
    arman diggs your blogg.

  26. s0lo Says:

    det må være alle innleggene med alle fotoshoot’ene, fordi du er så nydelig.

  27. Fanny Says:

    Jeg likte det innlegget med sangen – Junior godt 🙂 fordi jeg aldri liksom har likt røyksopp for det, men så hørte jeg den sangen, å nå digger jeg Røyksopp !

  28. Julie Says:

    Jeg likte den videobloggen hvor du og hun jenta fiksa håret ditt 🙂 hysterisk morsomt 🙂 <33

  29. Thom Says:

    i liked the youtube movie of the «Bil, enkelt og greit.» audi driving :). It’s a white one isnt?

  30. eilertsen Says:

    «Welcome to dollhouse», det var et utrolig bra show! Loved it:)

  31. Julie Says:

    «Jeg hater bruger king» :- D

  32. Julie Says:

    burger*

  33. Vegard Says:

    kan man stemme på headeren?

  34. Stine Solberg Says:

    Har ikke fulgt bloggen, så vet ikke 🙂
    Men du har ett fint design og skriver bra hvertfall! 😀

  35. Helene Says:

    Alle innleggene dine er super bra! Det er utrolig vanskelig å velge! Kanskje «Jeg hater burger king» ?

  36. adriian Says:

    det må være «den aller første!»

  37. Don Stig Says:

    Det beste innlegget er definitivt….»WHY I LOVE THE DON» =)
    oooh – eller….var det kanskje et innlegg på min egen blogg?
    Eller…har jeg egentlig en blogg? I wonder.

    Hmm – finner det ikke her i alle fall =(
    Skuffende….
    hahahehehooh – de gærne har det godt =)

    du har en fin blogg – jeg liker hele greia =)

Legg igjen en kommentar

