Uredigerte bilder you say?

Her er noen av dem.

Jeg pleier jo å ta bildene jeg tar igjennom photoshop en runde, ikke mye, men bare for at de skal være litt kulere for dere å se på. Beklager at jeg prøver å få bloggen fetere.

SSL24139

SSL24066

(Røde øyne er tatt bort)

SSL24195

Goofy

Jeg er fortsatt litt syk, så jeg har ikke gjort mye enn å ligge foran tv-skjermen etter jeg kom hjem. For å prøve og være litt sosial, skal jeg derfor møte Julie idag samtidig som jeg skal skaffe meg ny mobil.

Snart hadde jeg tenkt til å ha en liten kåring på bloggen. Følg med!

G.

8 kommentar to “Uredigerte bilder you say?”

  1. Susanne Says:

    Er så kjipt å finne seg i å være syk på sommeren. Ble selv syk etter hjemkomsten fra USA. Nå er ikke været så mye å skryte av da men…
    God bedring 😉

  2. marte Says:

    ææh, digger bloggen din!

  3. Lene Says:

    Gjør vel ikke noe å redigere bildene litt. Gjør det ofte selv! 🙂 Digger bloggen din, forresten.

  4. Susanne Says:

    kjekke gutter!

  5. #1 Says:

    søte gutter 😀 liker designet på bloggen din som det er nå!

  6. Helene Says:

    God bedring!

  7. susannesvendsen Says:

    Gjør ikke noe å rediger bildene da, gjør det hele tiden selv, bedre med klare bilder med bra farger enn sånn kjedelige uredigerte da, røde øyne osv. Digger bloggen din, og du er KJEKK !

  8. JULIE AIDA Says:

    var koselig å være med deg i dag pusi <3<3<3<3 hihihihi

Legg igjen en kommentar

