Det er rart hvor mye man finner når man rydder.

Man finner også ting som man helst ikke vil finne.

Hosten har blitt verre, nesa er tettere og kroppstemperaturen er ustabil. Derfor så har dagen bestått av veldig lite annet enn soving. Har vel sett et par episoder av Naruto, men jeg har også ryddet hele pulten min. Jeg fylte opp hele to poser med søppel, så det var nok på tide.

Det er rart å bla igjennom gamle kladdebøker. På coveret av boken står det «Bestevenn», «Glad i deg», «Du er best», «Silje=Herpes», «Markus&Mia=Vulkan i Vulva», «Lææææng hår». Minner flommer på, savner ungdomsskolen. Jeg følte at jeg var bestekompis med alle og at alle hadde det bra. Ting har forandret seg til de grader når vi inntok vgs, så mye at tanken er skremmende. Jeg er glad jeg fortsatt har to uker igjen av ferien. To uker til å grue meg på.

bw

Jeg fant også flere valentineskort helt tilbake til barneskolen. «Jeg liker deg. Hilsen en fra C-klassen». Sjarmerende. Litt mer som skal til for å sjarmere noen nå om dagen, men det er jo alltid noen som får det til.

G.

28 kommentar to “Det er rart hvor mye man finner når man rydder.”

  1. vera Says:

    ååh, fiint bilde:$

  2. vera Says:

    ååh, fiiint bilde:$

  3. idulf Says:

    Du får det fint til:) hihi

  4. Ida Says:

    du er digg 🙂

  5. Emilia Says:

    begynner på vg nå denne høsten 🙂

  6. Julie Says:

    jeg liker deg. Hilsen en random. hehe

  7. Karoline Madeleine Says:

    Morsomt å finne gamle ting som har vært bortgjemt i flere år. For min del var barneskolen aller best, og ungdomskolen verst. Men sånn er det bare, har trivdes på vgs nå så det funker greit 🙂

    Ha en fin kveelld, kjekken

  8. Julie Says:

    hvorfor har du ikke link til bloggen til erik lengere? ;o

  9. Vegard Says:

    fant det samme da jeg rydda for noen dager siden, det gjør at ryddinga blir morsomere, men tar også lenger tid. God bedring..!

  10. Synne Says:

    Digger bloggen din! Du er så flink til å lage layout og jeg synes du har mange fine blider 🙂
    Men hvordan får du sånn bakgrunn på overskriftene til innleggene dine? Og hvordan får du headeren lenger og annen farge på bakgrunnen? Jeg har leitet litt rundt etter CSS-koder og sånt, men finner liksom ingenting. Mulig jeg bare er helt elendig på det. Hehe.

    God Bedring!

  11. donnalilly Says:

    Hei! kunne du vært så greei å fortelle meg hvor jeg skal lime inn koder til de greiene som er på høyresiden på bloggen din som feks bloglovin? finner det ingen steder jeg 😦

  12. Synne Says:

    Ok. Jeg får bare prøve meg litt frem. Takk for svar anyway 🙂

  13. Maren Joanna Says:

    Merkelig hva man finner jeg.. :p Haha, jeg finner rett som det er gamle oppgaver jeg skrev i første klasse. En ting kan jeg si helt sikkert, rettskrivinga mi var ræva:p

  14. Åtlå Says:

    Visste ik at du så på naruto ><

  15. idaa marlene Says:

    SÅ KJEKK DU ER ! :-O

    http://dottesen.blogg.no

  16. Marthe Says:

    Sånt er gøy. Fant masse gamle skoledagbøker fra laaaangt tilbake, lo godt når jeg leste gjennom dem.
    Kjempe fin blogg du har. Liker bildene dine og det du skriver. Og ikke minst så er du RÅ i å danse!
    Keep up the good work!

    M.

  17. Marthe Says:

    foresten… Jeg pleier å anbefale blogger på bloggen min, og jeg har lyst å anbefale din. Greit for deg? Og om jeg kunne tatt noen bilder herfra og lagt sammen med det?

    M.

  18. ' maria Says:

    jeg så deg på tusenfryd idag 😀 du sto først i køen i den nye karusellen, jeg så deg når jeg kom ut av den :- )

  19. irwiah Says:

    Du ser så snill ut, du har et sånt uttrykk som bare sier » jeg er ikke farlig, altså» 🙂

  20. Anette Says:

    Er enig med deg, med tanke på hvor mye som forandrer seg fra ungdomsskolen til vgs. Skummelt å tenke på! Men, vi lever nå og må nesten bare godta at ting forandrer seg 🙂

  21. Whoisf? Says:

    haha, hver eneste gang jeg begynner å rydde ender jeg opp med å bare sitte og lese igjennom bøker og se på bilder fra jeg var liten osv 😛 men det er koselig da!

    Utrolig pent bilde av deg btw… 🙂

  22. Camilla Says:

    Fint innlegg, minnet masse om hvordan jeg har det når jeg rydder.. 😀 Det blir alltid litt trist og rart..

  23. Stine Solberg Says:

    God bedring, da 😀

  24. Rikke Sofie Says:

    Du var fin:)

  25. marte Says:

    du er kjekk!

Legg igjen en kommentar

