Heldige chicas.

30. juli, hadde Lady Gaga konsert på Sentrum Scene.

Så klart var Nancy der, sammen med Stig og Kimhye. De hadde også workshop med to av Lady Gaga sine dansere tidligere den dagen på Oslo Streetdance Studio. Hvor kult er ikke det? Synd jeg var i syden den dagen, for det ville jeg ikke gå glipp av.

gaga

Dere er litt misunnelige ikke sant?

Kåringen under går kjempe bra. Frem til nå så er det videobloggene til meg og Julie som ligger lengst oppe. Er du uenig eller vil få frem hvilket innlegg du synes er best, så sjekk kåringen under.

G.

9 kommentar to “Heldige chicas.”

  1. Emilia Says:

    ææ, heldige!!

  2. Malin Says:

    Litt, kanskje? 🙂

  3. vera Says:

    holy guacamoly, jaaaxD

  4. MadelenCanell Says:

    er det bare meg, eller ser hun ut som en porcelensdukke?

  5. #1 Says:

    nei, er ikke sjalu :p can’t stand her

  6. lac Says:

    jeg er sjalu ;o har lyst til å se lady gaga 😀

  7. Bella<3 Says:

    Jeg ville SÅÅ på den konserten 😦

  8. Don Stig Says:

    Lady Gaga kicket Madonnas rumpe på denne konserten altså. Sykt fett show! Til alle dere som ikke var der, men som ville. BE THERE NEXT TIME!
    Lady Gaga kommer bare til å bli større og større og større med slike opptredener og shows som dette. Denne sommeren har jeg sett Immortal Technique, og de whuppet tush, AC/DC & Madonna på Valle Hovin, og alt har vært fett – men Gaga toppa heile driden! I am still blown away!

Legg igjen en kommentar

