Jeg hater når pappa spiser epler.

Han bråker som faen.

Noe jeg trodde skulle være en slapp kveld hjemme, som alle andre kvelder i det siste, endte det opp meg at jeg ble dratt ut av huset for å være med på en liten reunionfest med gutta hos Fredrik. Det var gøy å se alle i bra form igjen, spesielt når Sverre hadde fått på seg partyhjelmen. La merke til at den var knust. Derfor det er en partyhjelm regner jeg med.

Vet at jeg har sagt at det var deilig å komme hjem igjen, men jeg merker at jeg vil tilbake. Kanskje ikke akkurat til Hersonissos, men et eller annet sted utenom Norge. Denne følelsen kommer nok fordi skolen nærmer seg og av å være her hjemme så tenker jeg bare mer og mer på hvor kort tid det er igjen. Hvem vil ha slike tanker hengende over seg hele tiden? Ikke jeg, that’s for sure.

hh

Jeg må komme meg ut av sofaen å gjøre noe snart. Jeg må bli frisk, for innleggene mine blir jo bare kjedeligere og kjedeligere.. Unnskyld.

G.

12 kommentar to “Jeg hater når pappa spiser epler.”

  1. Marthe Says:

    «OPP OG UT Å VEKKE SOLA, så lite tid på denne jorda!»
    God bedring : )
    Kan forresten bekrefte at du ikke er alene om å ønske deg litt vekk nå i disse dager. I den siste tiden av ferien går det alltid noen tanker til skolestart å dette er egentlig ganske irriterene. Men det er en stund igjen enda, nyt det : )

  2. Susanne Says:

    Synes de er bra jeg! 🙂

  3. Lara Says:

    Du ekke den eneste som vil ut av Norge igjen! ;D

  4. CATHRINE Says:

    God bedriiiing! 🙂

  5. Katarina W Says:

    Jeg synes fortsatt innleggene dine er kjekke å lese! 😀

  6. zathx Says:

    skjønner. Norge er grått og vått om dagen!

  7. pernille Says:

    haha, hater at pappa spiser noe som helst – han bråker også !

  8. Sandra Says:

    vedder på at morfar bråker mer enn faren din(: Hater frokost med besteforeldrene mine, selv om det er veldig koselig x]

  9. anita Says:

    Du var pen!

  10. Karoline Madeleine Says:

    Synes ikke innleggene dine er noe kjedelig jeg 🙂 Haha, onkelen min er likedan når han spiser appelsin.

  11. MonicaBeach Says:

    du vinner jo opp på sjarmen daaa:) Bare et bilde av deg selv så er vi alle nøyd!

  12. Anette Says:

    God bedring : )

Legg igjen en kommentar

