Jeg skulle så gjerne vært der.

Hadde gitt mye for det.

Vil ikke si så mye, vil bare be dere om å se dette klippet fra workshopen til Lady Gaga sine dansere på Oslo Streetdance Studio.

Sykt.

G.

17 kommentar to “Jeg skulle så gjerne vært der.”

  1. Susanne Says:

    Det der var ganske sykt ja! ;o

  2. Simen Says:

    De var sinnsykt flinke!!

  3. vera Says:

    hærregud jeg hadde gitt mye for å danse på den workshopen jeg også;o sykt!

  4. vera Says:

    hadde gitt mye for å danse med deg jeg for å si det sånn, du er driit bra:P

  5. Martin Says:

    Den siste delen var syk-

  6. Filippa Says:

    Så sinnsykt tøft 😀 skjønner godt hvorfor du ville være der!

  7. Lara Says:

    Skjønner deg godt ;D
    Men husk på at du hadde det kjempekult i syden også da! =) Det kommer sikkert flere gode anledninger!

  8. zathx Says:

    sv. Ja, sangen er bra! Lette en stunn på spotify før jeg fant den. haha

  9. zathx Says:

    Hahah, alkizz azzhh! Skulle du være med på SMK på fredag?

  10. juliemariie Says:

    syykt! er herlig å se den kroppsbeherskelsen som de danserne har! får gåsehud av å se på videoen, så igjen SYKT! ;D

  11. amanda s. Says:

    så jævl kult ;P

  12. Beryar Says:

    faen så kul blogg:)

  13. Galaxy of Geeks Says:

    Fantastisk!

  14. I r l i n Says:

    kuult! 😀

    sv; tusen takk for så koselig kommentar du la igjen! så snill du er!! 😀 Beklager at det tok tid før jeg fikk svart, men er en stund siden! Lesere betyr mye og det skulle bare mangle at jeg svarer når de kommenterer! 😀 Ja herligefred jeg må komme meg en tur til studioet deres snart! 😀 Er kjempeklar jeg! 😀 ha en kjempefin dag! 😀

  15. Emma Linnéa Says:

    Så sinnsykt kult! Det er så jeg får grøsninger og blir varm i hele kroppen!

  16. Kim skoglund Says:

    Mike er hyggligste av alle og prate med:) selv om de alle er retards på fritiden:p de gikk med hettegensere og solbriller og virka nesten litt bortkommende! btw: de er flinke:p

Legg igjen en kommentar

