Hvem er det som drar med ungen sin på Bodymap?

Ikke rart den lille ungen kom hylskrikende ut.

Togturene til og fra Oslo fortsetter å overraske meg. Det finnes så mange frekke mennesker her i landet, nesten så vi burde hatt en invasjon av de høflige og hyggelige franskmennene.

«Unnskyld, kan du skru ned lyden på iPoden litt? Det er litt høyt.»
«Nei..»
«Vær så snill?»
«Kan du ikke skaffe deg en jævla bil, så slipper jeg ha deg på toget?»
«Så snill du var da?»
«Ser det ut som om jeg prøver å være snill?»

Glad jeg vet hvordan man skal oppføre seg, skal ikke si hvilken togstasjon personen gikk av på en gang. Uansett, så fikk jeg handlet litt idag. Utrolig hva som skal til for at humøret mitt virkelig kommer på topp. Jeg får meg ny mobil, kjøpt meg caps, LRG-tee og som den nerden jeg er kjøpte jeg X-Men trilogien. Lov til å være litt nerd i blant vel?

1

2

Noe av det jeg kjøpte.

G.

29 kommentar to “Hvem er det som drar med ungen sin på Bodymap?”

  1. Kristin Says:

    De somdrar med ungen sin på Body Map er kule de. så det så.

  2. maddiiee Says:

    fresh tee.

  3. maddiiee Says:

    sv. flytter dit for å studere 🙂 det er «bare» 3,5 mnd da.

  4. maddiiee Says:

    sv. http://gatewaycollege.no!! det er mye stress med papirer og visum og alt, men verdt det 😉

  5. Henriette Solheim Says:

    Fete klær.

  6. Susanne Says:

    Snasent!

  7. Martin Says:

    Shiit, har samme t-skjorte i blåå.

  8. zathx Says:

    HAHAA, dør av bodymap!

  9. Sandra Says:

    hvilken bukse er det du har // hvor kjøpte du den ? den var pen (:

  10. Lara Says:

    Du får kjøre på med alle trilogien ikveld da ;D

  11. Helle Says:

    Du burde si ifra når du er i olso 😛 Dere skylder med en pizza 🙂 Neida. Men du burde ha en konkurannse der den som vinner får møte deg i oslo en dag, og spise pizza 😛

  12. Jessica Alba Says:

    Du kan være så nerd du bare vil, så lenge jeg får bli med 🙂

  13. Silje Li Says:

    så kjekk du er :O

  14. Solveig Says:

    Likte t-skjorten! 🙂
    likte egentlig alt men.

  15. Marthe Says:

    Haha, folk er ganske festlig må jeg si:p
    «Kan du vær så snill»
    NEEI!
    For det koster dem SÅ mye å skru ned lyden 5 hakk..

  16. Jun Says:

    finfine klær

  17. G's Says:

    Bet the person was frøm Holmlia? = )

  18. Karoline Madeleine Says:

    Misliker sterkt sånne mennesker, huff. Tøffe klær da 🙂

  19. synne Says:

    amerikanere er hyggelige de, de aller fleste i hvert fall.. dem skulle vi hatt flere av her 😀

  20. Julia N. Ørsahl Says:

    sv; det går fint kjetil! hihi,kommer til oslo neste helg, skal banke deg om nødvendig da.

  21. Anette Says:

    Du har så digg stil : )

  22. Gro Says:

    Som alltid, smashing 🙂 http://www.gros.blogg.no

  23. condre Says:

    nice klær!

  24. fredrik Says:

    Hvor kjøper du buksene dine? jeg finner aldri noen, hvis jeg finner noen så sleper de seg etter meg, ikke fint :p

  25. adriian Says:

    caps’n var digg! jeg vurderer å kjøpe en enkel svart eller en lilla en, for bad hairdays.

  26. Therese Says:

    haha bodymap, husker jeg bar liten og syntes bodymap var drit skummelt men jeg syntes det også var så tøft, så jeg tørte bare gå rett innen for døra. man forandrer seg(Y)

Legg igjen en kommentar

