Jeg savner skolen.

Oooh, the irony..

Det ble en sen morgen i dag, sannsynligvis fordi det ble en sen kveld i går der jeg satt på stuegulvet og så på lynet. Jeg elsker lyn. Spesielt når det lander nærme og du hører det høye spraket skjærer igjennom hele området. Deilig.

Jeg kom nettopp ut av dusjen, dekket av bodylotion, så er myk og god. Det er også deilig. Dermed blir det en god frokost og så går vi videre til X-Men 3, eller hva dere? Shit, jeg er g33k. Care. Føler dagene mine er meningsløse for tiden, men samtidig, når ble X-Men meningsløst? *Brillesmiley*

P8100348

Solen skinner her på Oppegård. Hvorfor akkurat nå, nå som jeg er slapp og ikke orker å dra på stranda eller gjøre noe ute? En ting som kan hjelpe er hvis noen kommer løpende inn til meg, drar meg ut av sofaen og beordrer meg til å finne på noe gøy. Kan du gjøre det?

G.

24 kommentar to “Jeg savner skolen.”

  1. hellemalene Says:

    Du er bra pen du!

  2. Jun Says:

    hvor bor du da? hEHEHe

  3. Lara Says:

    hvis jeg hadde kjent deg bedre, og bodd nærmere… kanskje det? =)
    Klarer du ikke å komme deg opp selv? 😛 too bad!

    • GiantLundstein Says:

      Lara: Det var noen som kom til meg istad, dro meg opp, og jeg har fått noen avtaler for dagen. Er ikke mer som skal til, men er så slapp og umotivert så trenger hjelp:p

  4. Emilia Says:

    Digg og gjøre sånt for seg selv 🙂 elsker også torden og lyn!

  5. Rikke Sofie Says:

    hehe:), virker som en kul fyr du:), ka heter du:)??

  6. Susanne Says:

    Hæ? finnes det virkelig noen som ikke liker skolen? ;o skjønner ingen ting..

  7. Caroline Says:

    Hadde gjerne gjort det lett! 🙂

  8. Caroline Says:

    Skulle gjerne hatt en uke til med sommerferie jeg altså 🙂

  9. JULIE AIDA Says:

    hey da er vi to….

  10. idA Says:

    du er sykt søt 😀

  11. alexandra09 Says:

    likte t skjorta 😉

  12. condre Says:

    jeg savner skolen!

  13. Stine Solberg Says:

    Kunne vel gjort det, ja :b

  14. Maria Says:

    Du kledde lue, Kjetil 🙂

  15. Camilla Says:

    hadde du bare bodd litt nærmere skulle jeg med glede dratt deg ut av sofan 😉

  16. helene Says:

    Du kler lue, lilla og deeen blåe kapsen ! 😛

Legg igjen en kommentar

