Ny mobil i dag.

Slik ser den ut: Trykk her.

Tenk, før sydenturen var jeg uten mobil i rundt en uke. I Hersonissos mistet jeg den nye mobilen min den 3. dagen. Dermed har jeg vært uten mobil på 3 uker. Til tross for at jeg har sagt at jeg er avhengig av mobilen min, så har det vært utrolig deilig å være uten. Har du prøvd å være uten mobil så lenge?

P8100343

I dag er det «endelig» tid for jobb igjen. Det har gått 3 uker uten, og nå er det tilbake til blod, svette og tårer. Skal vel ikke klage, dette er nødvendig for at jeg i det hele tatt skal overleve. Dere skjønner, disse russeinnbetalingene dreper meg! Russetiden bør være verdt alle pengene.

G.

20 kommentar to “Ny mobil i dag.”

  1. Sofie :D Says:

    Har lik mobil, bare i rosa:) sinnsykt pheet blogg! 😀

  2. marnaa Says:

    ærlig. russetiden er oppskrytt :p bruk den for det den er verdt dvs HVER dag

  3. Simen Says:

    Har prøvd å være så lenge uten mobil ja. Hatet det!

  4. Camilla Says:

    er det f480? den er feeet, har den selv. funker dårlig når man mister den i bakken da:)

  5. synne Says:

    Var på språkreise i USA for et par uker siden og fikk ikke dekning før jeg kom til New York, den nest siste dagen… Det var sinnsykt deilig å slippe maset til mamma og pappa og alle vennene mine så lenge! 😀

  6. Karoline Madeleine Says:

    Ufattelig kul den var! Jeg var uten mobil i noen dager i sommer, fordi den ble ødelagt. Nå er den på reperasjon, men har jo fått lånemobil da, så. Hadde nok klart meg uten i tre uker, det eneste er at jeg måå bruke mobil som vekkeklokke hver morgen, så det hadde blitt vanskelig ;p

  7. Susanne Says:

    Jeg har vært uten mobil i 1 år nå. SLÅ DEN! 😀

  8. Hanna Pauline Says:

    hehe, mistet den forrige mobilen min i ett pilkehull 😉
    da var det deilig uten mobil en stund…

  9. irwiah Says:

    Deilig å være uten telefon en stund da.. Har samme mobil, utrolig fornøyd med den 🙂 funker like greit selvom jeg har slept den i bakken noen ganger, heah ^^

  10. Camilla Says:

    russetiden er verdt alle pengene hvis man gjør den verdt det :p
    ikke sitt hjemme en dag fordi «russetiden er lang», det er den ikke 😛
    dra på så mange rusetreff som mulig! anbefales på det sterkeste. Russetreff er villt! 😀
    og ikke glem; Have fun 😉

  11. Line Says:

    Jeg har glemt at jeg hadde mobil ett par ganger. Men ikke for så lenge.
    Så, nei 😛

  12. Caroline Says:

    Det var ikke noe dårlig mobil 🙂

  13. Thomas Says:

    Jeg klarte også å ødelegge mobilen den tredje dagen jeg var på ferie og fikk ikke ny før det hadde gått en uke fra jeg kom hjem – Altså null mobil i 3 uker. Jeg synes det bare var stress uten!

  14. Lara Says:

    har klart meg uten mobil et par dager og det var ille nok må jeg si, men ja litt deilig også! =)
    Yes da 😉 Work it, så blir russetiden bra! 😀 Jeg skal jobbe masse jeg og xP

  15. Anette Says:

    Jeg har klart meg uten mobil i ca. 3 uker. Det var egentlig utrolig deilig å slippe å sjekke den hvert 5 minutt. Men, de første dagene var litt kjipe da :/

  16. alexandra Says:

    hvilke dager jobber du egentlig?:)

  17. Hanne Says:

    skal få lik, bare i rosa 🙂

  18. Eveline Says:

    Jeg har vært uten mobil her nå i litt over 4 uker, etter at jeg mistet den og en hel den småkroner i «Jukeboxen» i Liseberg, som jeg foresten tok rundt 5 ganger.
    Tar jeg ikke helt feil kommer jeg til å være uten enda lenger, for jeg rett og slett ikke får somlet meg til å hente den nye mobilen og simkortet med rundt 2400 kr på. (-:

Legg igjen en kommentar

