Jeg er den 27. mest leste bloggen i sommer.

Ikke verst.

Sjekk her!

Jeg bør legge meg nå. Skal jo opp halv 7. Har ennå ikke funnet ut hva jeg skal ha på meg, men driver og får noen forslag her og der så håper jeg våkner opp til mange gode muligheter i morgen. Orker ikke å finne det ut selv. Eehh OK.

Natta.

G.

8 kommentar to “Jeg er den 27. mest leste bloggen i sommer.”

  1. Heidi Antonie. Says:

    tenkte bare jeg skulle si ifra at det er en som har fake profil på nettby som bruker et bilde av deg. 🙂 olekjole @ nettby.

  2. Sandra Says:

    Jeg er ikke overrasket over plasseringen, du er jo kjempeflink ! 😀

  3. Arman Says:

    shit – ida wullf hadde 2 millioner lesere på 2 måneder! Det er myeee det!

  4. Tonje Says:

    Hei.
    Kom over en på nettby i dag, som hadde et bilde av deg som profilbilde. Han kaller seg Olekjole, så jeg regnet med at det ikke var deg (?).

  5. Sigrid Says:

    Du er også den kjekkeste bloggeren i sommer 🙂

  6. Albin - Limited for the lucky few Says:

    Grattis det är du värd!
    Älskar din blogg och ditt utseénde.

  7. Guro Says:

    Jeg er ikke overrasket over at du ligger på 27. plass. Utrolig bra, da!

    Jeg ligger vel på 27 000. plass eller noe sånt. Uten at det gjør noen ting :p

  8. Eveline Says:

    Ikke overrasket at du ligger så høyt oppe, for du er bra!

Legg igjen en kommentar

