Oslo Fashion Fair

Én herlig dag vil jeg si.

Til slutt fant jeg ut hva jeg ville gå med (bilde kommer), så det ble en bra dag. Jeg møtte Nora i Oslo før vi dro inn til Marie og besøkte henne i den nye leiligheten hennes, som var utrolig flott!

Pressekonferansen var interessant, rundturen vi fikk var fin, men når vi fikk gå rundt og se selv hva som var der ble jeg overrasket. Jeg har aldri vært på et sted hvor de har så mye fete klær. Tenk så irriterende det var for oss å gå rundt og vite at vi ikke fikk kjøpt noe av det. Det meste slippes ikke før i 2010.

Ta en titt på noen få av bildene som ble tatt i dag.

SANY0290

Ed Hardy

SANY0294

God damn fete boxere

SANY0313

En LITEN del av messa

Begynner å få dårlig tid nå. Skal inn til byen igjen om noen strakser og se en spennende motevisning som er på Oslo Fashion Week. Fikk visst pressepass til OFW også, dette blir gøy.

Noen av dere som skal på OFW i kveld?

G.

14 kommentar to “Oslo Fashion Fair”

  1. sarah karoline Says:

    nei, men ville !

  2. vera Says:

    holy;o sykt råe klær!;D

  3. Norstrom Says:

    Kuult ass Kjetil, Sinnsykt kule klær da =D Jeg har begynt å blogge igjen, as promised, sjekk den ut da 😉

  4. Norstrom Says:

    her er link hvis det ikke kom med, har glemt litt om hvordan det er med linker og sånt xD http://norstrom.wordpress.com som før, bare bedre =P

  5. marte Says:

    siiick var det! var jo bare rå herlige klær der ;–D

  6. karoline Says:

    var på ofw. så deg også forresten haha, men turte ikke hilse 🙂 veldig fine klær!

  7. Lara Says:

    Ed Hardy er bare helt rå! 😀 Gleder meg til jeg skal dra og se på det hele selv!
    hehe.. da vet leserne, hva mr. lundstein i fremtiden vil bruke under.. eller hva? ;P

  8. Maria Says:

    Utrolig kule skjorter! : )

  9. Miia Says:

    Jeg kommer til å sikle etter de skoa der i all evighet! =D haha

  10. Caroline Says:

    Noe så sinnsykt kult! 🙂

  11. Karoline Madeleine Says:

    ED HARDY ❤ Det der så helt nydelig ut å være på, hihi 😀

  12. Malin Says:

    ja, elsket kjolene!!

  13. thao t. Says:

    nei, men jeg ville dit (:

  14. Carolinek Says:

    > Til slutt fant jeg ut hva jeg ville gå med (bilde kommer)

    Hva hadde du på deg ? 😀

Legg igjen en kommentar

