Leila Hafzi

Hun har talent, det skal jeg si dere.

1

custom

SANY0344

Nora og jeg fikk fine plasser og koste oss veldig på Leila Hafzi sin visning. Jeg var så heldig at jeg møtte på Alexandra utenfor lokalet, hun var like nydelig som alltid. Stilen hennes er utrolig.

Nok en gang venter 8 timer med jobb. Urettferdig. Men det gjør ingenting egentlig, fordi jeg skal på se Slagsmålsklubben i kveld! Det blir bra! Misunnelig eller hva?

G.

11 kommentar to “Leila Hafzi”

  1. Maria Sollie Says:

    Seff er hun flink – hun har jo laget kjolene til KORISTENE i grand prix. Jeez – de er norges stoltheter, så hun er lucky lucky som fikk gjøre det 🙂 – synes nå jeg.. 🙂

  2. malinamalie Says:

    Jepp misunnelig !

  3. Emilia Says:

    jaa

  4. Lara Says:

    pfft! Misunnelig? aldri i verden om jeg er misunnelig ;P

  5. Susanne ff Says:

    Ja, helt klart missunelig! 🙂

  6. Anette Says:

    Jaa, misunnelig!

  7. Caroline Says:

    Kjempe missunnelig! 😦

  8. Maria Sollie Says:

    Sitter å ser på Grease… så søt du var!! 🙂 flink også da 🙂 aaaw..

  9. Victoria Says:

    Så deg på visningen i går! 🙂

  10. Arvinho Says:

    jeg vil også se SMK :((((

  11. Christoffer - ChrisFlash Says:

    Å, Leila er så fantastisk flink! We like!

Legg igjen en kommentar

