Nevnte jeg at SMK var konge?

Mæh gæd, den konserten var fantastisk!

Alt var fantastisk frem til vi fant ut at sjåføren vår lå hjemme og sov med mobilen avskrudd og at vi ikke hadde penger til nattbussen hjem. Takket være Mari sine gold digging skills så fikk vi faktisk penger til nattbussen. Utrolig hva en ung jente kan få til når kåte griser er inne i bildet.

Gårsdagen var vel ikke mye å skryte av. La meg se. 8 timer jobb, Unbreakable seing med mor, venting på Cathrine, litt mer venting, gå ned på fest, vente litt der nede, gå hjem og vente litt til. Nevnte jeg at jeg måtte vente? Sier bare at hun var utenfor hos meg halv 5 i natt. «Noen eier ikke respekt for nattesøvnen min..».

hosmood2

hosmood

Kløft!

Cecilie (til venstre) er faktisk henne som fikk meg til å kalle bloggen «The Giant», skal for hennes del ikke si hvorfor, hoho. Neida, jeg er faktisk veldig takknemlig!

Om litt kommer Andreas og Monica til meg. Jeg møtte Monica for første gang på SMK og vi har kjent hverandre en god stund gjennom blogg og facebook. Endelig møttes vi og hun er herlig. Kom og se selv!

G.

18 kommentar to “Nevnte jeg at SMK var konge?”

  1. DanbyChoi Says:

    Jeg så også Unbreakable i går! haha

  2. maren Says:

    bad hairday, for å si det sånn!!! ;););));))9

  3. Nora Alba Says:

    der var du fin

  4. eirikgjen Says:

    Hørtes ut som konserten var bra 😀

  5. tina19 Says:

    hei.har du profil på biip.no?? ser det er en bruker der med dine bilder

  6. freddy Says:

    ååå eg ville så sinnsjukt på smk + alt anna! åh var det ikkje berre heilt FABFABFAB?

  7. Caroline Says:

    Haha, »gold diggin’ skills»! Flaks dere hadde med dere henne da 🙂

  8. Cathrine aka CC Says:

    slutt daaa!! Du vet hvorfor jeg kom så sent. Ikke kom med noe syting og dritt nå! Flott, da har vi glemt denne ventingen!:D

  9. zathx Says:

    Hahahahah, døør av kløfta di Kjetil!!!

  10. Maria Says:

    kløft er tøft

  11. Mette Albrigtsen Says:

    Jeg har anbefalt bloggen din på bloggen min!
    Du er ukas blogg.
    CHECK IT OUT.

  12. Christoffer - Retardert Says:

    … haha… kløft er flott… kløft liker man… 😄 hahahaha…

  13. tina19 Says:

    er det du som kaller deg thgiant der?

  14. alla Says:

    vil vel ikke kalle det muskel kløft akkurat med søtt da:)

Legg igjen en kommentar

