Jeg får vondt i hodet av å gå med caps.

På tide å ta den av merker jeg..

Føles ut som om jeg har kjent Monica i flere år. Sykt bra jente! Følte for å si det, så dere vet til dere møter henne.

Kvelden gikk til «Lovlig Blond» og «Superbad» med gutta pluss Monica. To forskjellige filmer, but them both cracks me up. I det siste har jeg ikke hatt tålmodighet til å se på film (bortsett fra i går med mamma, men da var jeg så trøtt). Grunnen er vel at jeg har det så bra for tiden. Hver dag er bra og jeg gleder meg bare til å se hva neste dag bringer.

SMK2

SMK3

SMK

Stemningsbilde nr 1. Stakkars Maren, hadde badhairday (eller?).

Morgendagen er jeg sikker på kommer til bra. Jeg skal ikke noe gøy, noe koselig eller spennende, jeg bare vet det kommer til å bli bra. Velger å ikke fortelle hva jeg skal, litt privatliv må jeg jo ha, men jeg vet veldig godt at dette kommer til å gjøre ting bedre. Det håper jeg hvertfall. Allerede har jeg fått en bedre liv, men jeg håper at dette virkelig gjør the final touch.

Har dere merket at humøret mitt har endret seg til det positive egentlig?

G.

9 kommentar to “Jeg får vondt i hodet av å gå med caps.”

  1. adriian Says:

    til det hundre, spør du meg.

  2. michaelnaess Says:

    wopz. photoshop i hånda!

  3. Marie Says:

    ja, det er ikke vanskelig og høre 🙂

  4. JULIE AIDA Says:

    du er nydelig kjetil, og du fortjener ikke å ha det vondt. akkurat som meg!!!!!!11 hehehehhee. jeg gleder meg til å se deg imorgen, det trenger jeg. mine to favorittgutter of all time. så skal vi prate masse. og spoone og snuggle.

  5. Agnethe Marie Says:

    Ja, men at du er positiv er bra! 😀

  6. MonicaBeach Says:

    Jeg syns du bare gråter mer og mer jeg……….. lite blid.
    <3<3tulla

  7. Jun Says:

    1 stk blid giant nederst, ser da positiv ut

  8. zathx Says:

    jeg savner SMK. it waz funnnnn

Legg igjen en kommentar

