Er på disc 2!!

God aften!

Da unge Herr Lundstein er altfor oppslukt i å bli level 16 i Final Fantasy IX til Playstation 1, har han overlatt alt ansvaret en blogger sin hverdag innebærer til meg, unge Herr Røysum. Jeg er fullt klar over at de aller fleste bryr seg mest om hva jeg har gjort i dag, men i tilfelle dere lurer på hva Kjetil har bedrevet, kan jeg også opplyse dere på den fronten. Han har sovet lenge, LEVLA FRA 8 TIL 15!!!!!!!!!!!!!!!, vært i byen og møtt Monica ( som jeg forøvrig er gift med ), og tilbringer nå sin nest siste feriedag med meg. Når det gjelder mine krumspring for dagen har de inkludert å sove til fem, før jeg spiste middag, hostet til jeg spøy, hørte på fin musikk, sikla på klær på nett, så på Entourage. Vanligvis har jeg flere kaffeavtaler med sponsorer og andre kjendisbloggere enn jeg kan telle på to hender hver dag, men i dag orket jeg ikke gå ut av døren. Jeg er så lei av at mindreverdige bloggere og andre fans kommer bort for å få autografen min, så det var deilig å slappe av for en gangs skyld!

Med unntak av Julie Aida og Kjetil er de fleste bloggere mindreverdige ( Hei Nora Alba <3333 ) , og heldigvis er det nettopp de to jeg skal tilbringe morgendagen med! Forhåpentligvis slipper sofaen min å knuses, som den gjorde en vakker vårdag i 10. klasse da det utbrøt slosskamp mellom meg, Kjetil og Julie i den. Egentlig er jeg jævlig lite gira på å henge med de, men vi ser så sykt bra ut sammen at jeg bare må. Hvis dere er heldige blir det kanskje tatt noen bilder også. Ikke at vi liker hverandre da. Men vi er jo SÅ JÆVLIG HOT!

ffix

Kjetil levla opp mens jeg skrev, så nå må dere ønske han lykke til med å bli level 18!!

Hvilken level tror dere  Kjetil er i morgen tidlig? Hm? HæææÆ?!

10 kommentar to “Er på disc 2!!”

  1. halvorsen Says:

    level 20?

  2. chinafarmer Says:

    lvl 33

  3. GiantLundstein Says:

    Haha, YOU FAIL! Er 18 med steiner og marcus, men 16 med dagger.. vil anta rundt 24 med pojkarna, og 22 med dagger.. DU ER SØT BTW! hilsen høg t

  4. vera Says:

    heah quties;D

  5. Haugaas Ble Drugga! Says:

    Hvorfor blogger ikke du a High T! Du er 17 x mer Lættis en Shetil til sammen da…?

  6. Albin - Limited for the lucky few Says:

    OMG, gutten brevid dig ser ut som Chris Brown! ;O

  7. Lise Marie Says:

    haha 😀

  8. Jeg Ble Drugga! Says:

    hihi:) søtt<3

  9. Caroline Says:

    Haha, de fleste forblir i sin egen verden når dem har playstation kontrollen i hånden 😀

  10. maren Says:

    er det du som er shaient???+

Legg igjen en kommentar

