Keep it goin’ louder!

Dagens låt.

Nok en dag på skolen, men denne gangen var det rett på undervisning. Jeg er ennå ikke helt sikker på hvilke fag jeg skal fortsette med, vet er litt treg, men vil være hundre prosent sikker denne gangen. Tror det blir Økonomi og Ledelse, Samfunnsøkonomi og 2. klasse Engelsk. Ikke at dere bryr dere sånn veldig.

P82003772

P82003832

Hva jeg gikk med idag.

Mamma kom hjem med en haug med møbler fra Ikea nå, skjønner ikke at hun klarte å få med seg alt på egen hånd. Thought she was weak, damn. Snart er den nye stua mi komplett, og da kan vi døpe den. Har fått noen forslag for hva jeg skal kalle den nye stua mi i uthuset, men vil gjerne ha noen forslag fra dere. Hva synes dere jeg skal kalle stua?

G.

18 kommentar to “Keep it goin’ louder!”

  1. eirikgjen Says:

    The giant room.

  2. Stine Says:

    Digger det første bildet!

  3. Emilia Says:

    Fiiine bilder!

  4. wictorianart Says:

    Nå skal jeg sladdre!! Karoline har laga seg blogg! 😀
    She’s a hottie!!!!

    http://karolinenelson.wordpress.com/

  5. wictorianart Says:

    Du kan kalle den «Giant bunshin no jutsuuuu»!!

    なるとさんはすごい!もうすぐ会って、写真をとろうよ!

  6. Marion Says:

    jeg synes du skal kalle den grotta forri det er så mystisk at en må komme å se. hilzen marve

  7. Anoo Says:

    lolz kan jo bare kalle den stua?;P det er jo det det heter

  8. maren Says:

    keege-stua

  9. karolinenelson Says:

    Haha, snik i vei:) Jeg sniker tilbake:p

  10. Abel Says:

    Hidden stue of leaf

  11. zathx Says:

    niiiiice piczzzz

  12. MonicaBeach Says:

    haha jeg fatter ikke hvordan du får huset til å se sååå stort ut og deg sååå liten!! Ive been there og du er ikke så mye mindre enn den døra!:(

    ps. ta meg med på terassen snart, jeg vil og dø av latter!

  13. Anna Says:

    The Dwarf 🙂

  14. Karoline Madeleine Says:

    The crashbangbang!

  15. mamma Says:

    hva faen er det du går med?

  16. Ulrikke Says:

    du er veldig kjekk !

Legg igjen en kommentar

