A picture on the wall, a thousand words but yet so small.

Hva gjør man når det er den man minst venter, som slipper deg inn?

Det er ikke alltid man kan gå inn. Kanskje man vil, kanskje man tror det er verdt det, men innerst inne vet man at til slutt vil det gjøre ting verre. Kanskje besøket kunne vært en herlig opplevelse, fylt med kjærlighet og minner, men hva gjør man når det blir akkurat dette, minner. Døren vil kanskje aldri noen gang åpnes igjen, den vil være låst og det er ingen som kommer enten inn eller ut. Jeg er glad i deg, men jeg tør ikke.

_MG_3696

_MG_3692

photo: Julie SYYYKT FEIT Aida

G.

8 kommentar to “A picture on the wall, a thousand words but yet so small.”

  1. Camilla Says:

    dypt Kjetil 🙂

  2. JULIE AIDA Says:

    du er flink og fin. dette går fint.

  3. Don DOAP Says:

    scheeerrrrra med døråpninger?
    Jeg skrudde ut en umbrakoskrue i dørhåndtaket i går og fjernet handtakene, and now the door stay shut(er shades) 4eava liksom.
    Simpelt as nothing =) Men – Kjetil.
    No worries – you just got to throw yourself in it =)
    Go for gold =)
    Og ellers, du slipper jo bare inn de som føles riktig, ikkesant =)
    (thats why I’m always in the end of the cue – with my cinderella shoe)

  4. JULIE AIDA Says:

    jeg skal gi deg så mange klemmer at du får .. klemmemerker. jeg er alltid her, husk det. jeg trenger det like mye.

  5. MonicaBeach Says:

    hjerte. håper dette går bra. Selvsagt gjør det det! dessuten, noen ganger er det verdt å ta risken og skje hva som skjer. Then again dette vet du best. Lykke til. og jeg er her for deg. klemme

  6. Sigrid Says:

    drit kule bilder.

  7. maren Says:

    dypt Kjetil 🙂

Legg igjen en kommentar

