Jeg går i 2. klasse igjen jo..

Men det er heldigvis bare i engelsk.

Jeg elsker faget engelsk og skjønner ikke hvorfor jeg ikke valgte det i fjor. Derfor valgte jeg det i år, men da sammen med de som er ett år yngre. Vet om noen jeg vil gå i klasse med og noen jeg IKKE vil gå i klasse med. Shit, krysser fingrene.

Om noen få timer er det helg, jeg må bare overleve 1 friminutt, 1 fritime, 1 time med minors og 1 time med en høylytt økonomi og ledelse lærer. Det skal nok gå fint, jeg har jo Naruto som jeg kan sitte å se på hvis tiden byr seg.

light

light 2

I kveld blir en bra kveld. Nei, jeg snakker ikke om ville orgies med hasj og Glenn’s vodka, men jeg snakker om en kinokveld med en fet gjeng. Filmen er Inglorious Bastards av Tarantino og gjengen er Andreas, Maren, Mari, Sebastian og meg (håper jeg ikke glemte noen). Noen som har sett den? Jeg har hørt at den skal eie veldig.

G.

3 kommentar to “Jeg går i 2. klasse igjen jo..”

  1. Emilia Says:

    har ikke sett den , enda 🙂

  2. Maria Says:

    er du født i 1992?

Legg igjen en kommentar

