Beklager, men det blir ingen natt med «The Giant».

Jeg vet dere regnet med det 100%, men det blir litt dumt vel.

Våknet nettopp og nå sitter jeg og koser meg med italiensk salat og et glass melk før jeg forsvinner på jobb. 8 timer, igjen, før jeg stikker hjem og får besøk av Ida. Det blir nok koselig.

Jeg synes det er morsomt at det er en del av dere som har blitt med på konkurransen til Andreas og Adrian. Til tross for at det ikke blir noen premie, så vil jeg alikevel kåre vinneren. Gratulerer Maren! Du vinner, også kanskje fordi du ble med på kino i går og bestilte billetter, men du hadde faktisk en del riktige svar.

sleasy

Håper dere får en strålende dag fylt med kjærlighet og morsomheter. Jeg elsker dere! (Wow, hva skjedde nå..)

G.

3 kommentar to “Beklager, men det blir ingen natt med «The Giant».”

  1. Jessica Rewnell Says:

    hey..
    bare lurer på en ting.. på siden der hvor du har «awsome»(hvilket skrives awesome btw, ikke vondt ment), og «følg med».. hva heter det på kontrollpanel siden din? jeg har noe jeg vil legge inn på min side, men aner ikke hvor jeg finner den.. 🙂

  2. Whoisf? Says:

    Hva er det du jobber med?

  3. Karoline Says:

    haha, og jeg elsker bloggen din.

Legg igjen en kommentar

