Inglorious basterds!

Notert som en av de beste filmene jeg har sett.

Det er ikke ofte jeg er med og klapper etter en kinopremiere, men denne gangen var det ingen unntak. Filmen var gjennomført bra på alle punkter. Skuespillergjengen var plettfrie spør du meg, filmen var morsom, musikken var slik musikken er på Tarantino filmer og jeg beit negler. Trenger ikke å si så mye mer.

basterd

Ja fy, Brad Pitt er en basterd, og han kledde det! Kom dere på kino, den har bare 15 årsgrense, noe som var litt rart, men da er det ingenting som hindrer dere!

Har du sett den?

G.

7 kommentar to “Inglorious basterds!”

  1. Emilia Says:

    har ikke sett den, men kanskje jeg skal det 😀

  2. Karoline Elise Nelson Says:

    Jaa, så den ista:) awesome!

  3. Karoline Elise Nelson Says:

    Haha ja den var sykt morsom! I love Brad! hehe takk din sjarmør:)

  4. adriian Says:

    bastard 🙂

  5. Anette Says:

    Har ikke sett den, men skal gjøre det når den kommer på kino her : )

  6. Madelene Says:

    ELSKER DEN FILMEN !!

  7. Sindre Grading Says:

    Jeg har sett den.

    Og den var jævlig bra!

    Go Hans Landa!

Legg igjen en kommentar

