Har du hørt?

«Den er så digg hvis du er in the moooood!»

Nå sitter vi i senga etter en tur på grillen som man alltid gjør etter man har vært ute dagen før. Skal ikke akkurat skryte av festen vi endte opp på, men det var koselig. Det ble et lite nach med mamma og naboene før vi stakk hjem for å se på film. Ida er veldig dårlig til å være seriøs når hun har drukket, men det gjorde kvelden bare enda mer morsom.

På veien hjem fra den eksklusive frokosten vår, møtte vi på to søte små jenter og en gutt som hadde basar i gata. Det er det søteste jeg har sett på lenge og selv om plommene de solgte smakte **** så kjøpte jeg ti stykker. Så nå skal Ida og jeg plukke moreller og sette oss ut i gata. SNAKKES!

G.

4 kommentar to “Har du hørt?”

  1. DanbyChoi Says:

    Den sangen er bra fordi David Guetta er produsenten!
    (Produsent med Will.I.Am i The E.N.D – Black Eyed Peas) 🙂

  2. Mella Says:

    elsker den sangen! 🙂

  3. sandra elisabet Says:

    Digg sang:p Jeg har utfordret deg på bloggen min, om du hadde giddet å tatt en titt 🙂
    Klem

  4. Pernille Says:

    er det ida marie w det er snakk om?:)

Legg igjen en kommentar

