Solskinnsboller uten noe særlig sol.

Bollebaking dagen derpå.

Siden morellene på trærne våres er borte (fy skamme seg Ingvild), så måtte Ida og jeg bake boller istedet som vi kunne selge på basaren vår. Men det er et men. Siden bollene måtte heve til sammen 1 og 1 halv time pluss steking, så rakk vi ikke å ha noe gatesalg. Trist, men vi fikk kost oss med resten av «4 stjerners middag», som forresten er sykt gøy. Hvertfall med Maurstad.

SANY0404

Ida er rar (men det er best sånn)

SANY0412

SANY0415

For det første ble ikke alle bollene like fine og for det andre så dreit vi (meg) oss passe ut når vi skulle fikse vaniljekremen for som dere ser så ser den lite bra ut. Smaken og lukten var deilig, så da har vel resten lite å si.

Utenom bollebaking og Idahenging, så har det gått endel i rydding og fiksing av rommet mitt. Er jo fyllt opp med Ikea møbler der og derfor er det ikke en eneste flekk av gulvet å se. Nå begynner det å bli litt mer plass å tråkke på.

Alexander er hjemme igjen og det betyr at det blir Pina Colada Boy kjøring til skolen i morgen. Gleder meg!

G.

8 kommentar to “Solskinnsboller uten noe særlig sol.”

  1. wampi Says:

    hahaha du gir deg faen ikke du 🙂

  2. idulf Says:

    haha, takk baby ❤

  3. wictorianart Says:

    Namm, de så skikkelig gode ut <3<3 Send meg en i posten så jegkan legge på meg enda mer?:P

  4. adriian Says:

    Nam!

  5. Pia Angelica Says:

    bruker du pudder?

  6. sigrid martii Says:

    ida<3333

  7. thao t. Says:

    Så kult 😀

Legg igjen en kommentar

