I dag var jeg på NRK MP3.

Takket være Joakim Radiomann.

Det var ikke mye da og det var bare noe jeg hadde skrevet som kom på radioen, men både navnet mitt og «The Giant» ble nevnt og det er gøy! Jeg fortalte han om en flauelse og den ble sendt på radioen i dag tidlig. Synes det var litt gøy.

Om 1 time så tar jeg toget inn til byen. Aller først skal jeg fikse noe greier i Oslo, før jeg drar videre til Nydalen for å ha min første trening på lenge. Gleder meg til å se alle igjen, og ikke minst danse med dem. Dette året blir bra på Oslo Streetdance Studio fordi det er flere nye koreografer som faktisk er veldige kjente rundt om i verden (Keskya) i tillegg så er noe oppussing/pimping som foregår i lokalet så det blir kult.

kafe med soulstars 043

kafe med soulstars 032

kafe med soulstars 051

Gleder meg til å se dere igjen.

Er du å se på Oslo Streetdance Studio dette semesteret? Ta en tur og hils på meg eller for ha det sykt gøy!

G.

10 kommentar to “I dag var jeg på NRK MP3.”

  1. maddiiee Says:

    joakim is my man<3

  2. Silje Says:

    Hei, ville bare si ifra om at noen har laget en falsk profil med ditt bilde på nettby. Sjekk Cool094. Med mindre du har bestemt deg for å være 15 å komme fra Nøtterøy som jeg tviler sterkt på!

  3. SHOEFACE Says:

    hørte dig. ❤

  4. Maja Says:

    jeg har tenkt til å begynne på oslo streetdace studio, tips til hvilket kurs jeg skal gå ? har danset hip hop i 3 år 🙂

  5. MonicaBeach Says:

    Det har skjedd med meg på radioen to ganger og:D Under hans sendinger vell og merke. haha

  6. Lena Says:

    er det bare å komme og ta droppin-timer? 😀

  7. Joakim Radiomann Says:

    LUNSTEIN ON THE RADIO!

  8. all mp3 hits Says:

    thanks so much

Legg igjen en kommentar

