Endelig, ende-fuc*ings-lig!

Endelig er jeg tilbake på Oslo Streetdance Studio..

.. og det er herlig! Etter et vellykket «lege» besøk i byen så dro jeg rett til OSS, som vel og merke var stapp fullt av gira dansere. Tror ikke det har vært så mange der som det var i dag og jeg håper det blir flere (eller, det ble litt tung luft da men).

Jeg blir å finne på samme studio til samme tid i morgen, torsdag og fredag, om ikke søndag også. Endelig er livet mitt perfekt igjen, men litt slitsomt da. Fy, som det er verdt det! Dagen i morgen starter faktisk med Danby, men utenfor studioet. Skal nemlig møte han, Ida Marie og klassekameratene deres, det blir koselig.

cecogmeg

Random bilde, men koselig selvom

Nå som det er fullt kjør med skole og dansing igjen, så blir det perioder på dagen hvor bloggen ikke blir oppdatert. Derfor ville jeg bare spørre dere om det er noe dere savner som dere gjernevil at jeg skal fylle på denne nok så travle bloggen. Noe dere savner, som jeg kan prøve å få til uten at det bare blir hasteinnlegg?

G.

9 kommentar to “Endelig, ende-fuc*ings-lig!”

  1. Catarina Says:

    wow for en dritbra header du har!
    rett og slett drit kult.
    Digget bloggen din 😉
    Keep working!;D

  2. Lara Says:

    Savner filmer 😦 Fra dansinga… buhuu! 😥
    Nei:P men seriøst hadde vært kult om du hadde lagt ut noe fra treningene :o)(A)
    Ellers, keep up the good work ;D

  3. Mari Says:

    Av en eller annen grunn så syns jeg bloggen din var bedre før. Aner virkelig ikke hvorfor, kanskje du har ikke har like morsomme tekster eller like fine bilder som for noen måneder siden. Men fortsett, vær så snill 😀 Også skader det ikke med noen filmer fra enten dansinga eller med deg og ho Julie 😛

  4. Kristine Jevnaker Says:

    musikksmaken din, topp ti liste eller noe liknende 😉 og dansevideoene sefølgelig :D(de savner jeg mest)

  5. vera Says:

    åå jeg skal også begynne å danse igjen nå<3 savner folka så sykt =/

  6. Thea Amanda Says:

    Har ikke noe imot haste innlegg jeg egentlig, bare to-åtte setninger og et bilde, og på slutten av dagen kan du jo fortelle mer 😉

  7. Anna Says:

    hett og svett, også videoer med Julie er jo bare sykt digg!

  8. Kristine Says:

    Hadde vært gøy om du hadde begynt å videoblogge litt 🙂

    Ooog kan du legge ut link til spillelisten din på spotify?

  9. MonicaBeach Says:

    SVARTHVITT BILDE!! hahaha

Legg igjen en kommentar

