Spotify, rislunsj og norsktime.

Rislunsjen er i magen og jeg har ennå ikke sluttet. FML (google it).

Jeg tenkte å komme med et lite klageinnlegg. Lesertallene mine holder seg på samme nivå som før, det er det ingenting å klage på, men jeg får bare mindre og mindre kommentarer. Prøvde å høre med dere i forrige innlegg om det var noe dere savnet, men der fikk jeg søren meg nada kommentarer. Give me a break, før jeg gjør det.

Fra alvor til spøk, … Kom ikke på noe å spøke med, så da ble dette neimen et alvorlig innlegg likevel.

purple

Mitt horoskop i dag sier «Det er noen som gjør inntrykk på deg men det er som om han/hun ikke forteller hele historien med en gang.». Det er småskummelt, med tanke på hvem jeg skal være med idag. Det sies at dagen i dag skal være en krevende dag for en vannmann som meg, men får håpe ting går fint likevel. Leser du horoskop? Det er faktisk sykt spennende, for det stemmer så ofte.

G.

31 kommentar to “Spotify, rislunsj og norsktime.”

  1. Simen Says:

    Da får vi bare ta oss sammen å kommentere mere da 🙂 Synes det er bra du legger ut så mange bilder! Mange er sykt kule! 😀

  2. Agnethe Marie Says:

    Jeg leser horoskop når jeg kjøper blader, eller sjelden 🙂

  3. Ida Says:

    Jeg har samme stjernetegn som deg! 😀

  4. Susanne Says:

    Horoskop er så ekkelt, spesielt om jeg leser dem på kvelden etter at dagen er fullendet! Hvert eneste ord stemmer omtrent glatt!

    Skal bli flinkere til å kommentere, lover! : ) Suger på å kommentere til de fleste faktiskt. Har blitt bedre, men er alltids rom for forbedringer!

  5. ada Says:

    spotify er irriterende 😦

  6. kristin Says:

    leser horoskop jeg ja ! og det stemmer nesten alltig til meg ;- o 🙂

  7. Helle Says:

    Haha! 🙂 Horoskop er kult. Uengasjerte lesere er ikke kult, beklager. Men jeg vet ikke alltid hva jeg skal kommentere, og kommentarer som:» Haha», og «Så morsomt da», eller «så kjekk du er» begynner å bli litt brukt opp. Det er sånne kommentarer som ikke gir noe mening. Men jeg leser forstatt hver dag, om du lurte ! 🙂

  8. Viktoria Says:

    Jeg leser alltid horoskop! Men er ikke alltid det stemmer, eller så er det bare jeg som ikke klarer å tyde de..!

  9. Ole Hofsøy Says:

    Jeg leser horoskop, men det stemmer veldig veldig sjeldent:s Jeg er vannmann også 😉

  10. Silje Says:

    Jeg leser også horoskop nesten hver dag 🙂 Som oftest så stemmer det meste, mens enkelte ukeshoroskop ikke alltid stemmer 😉 Det er i allefall bra at lesertallene dine ikke synker, for de fleste av oss følger jo med hver dag selv om vi ikke alltid kommenterer ^^ Stå på videre !!

  11. Lara Says:

    msn horoskop almost every day.. =/ Nesten å bli avhengig av.. 😛

  12. Susanne Says:

    Må kanskje bli flinkere ;o lover!
    Jeg leser horoskop, og tror faktisk på det også 🙂 ehhaeh

  13. thao t. Says:

    Jeg tror på horoskop! 🙂

  14. eirikgjen Says:

    Keep going on! You will be strong!

  15. Betzy Says:

    Litt vanskelig å alltid vite hva man skal kommentare, men jeg leser i alle fall 🙂

  16. Eline Says:

    Eg lese horoskop, og jammen stemme det ofte 🙂

  17. emilija Says:

    åh, jeg leser også horoskop!!
    dritgøy når ting stemmer!

  18. Camilla Says:

    Syns bloggen din er super jeg!!Det er ikke noe som mangler.
    Leser horoskop en del ganger, det er veldig spennende, og skummelt hvordan de som oftest er riktige…

  19. Line Says:

    Jeg leser, og noe stemmer faktisk.. haha

  20. Victoria Says:

    haha, ja jeg leser også!
    skal kommentere mer, søten 🙂

  21. Maren Joanna Says:

    Jeg leser MAG, og da leser jeg horoskopet der hver måned, men ellers leser jeg ikke..

  22. idulf Says:

    haha<3 heldigvis gikk det bra idag da!

  23. ingrid Says:

    FML ER GENIALT!

  24. Kristine Says:

    Jeg leser alltid horoskopet mitt når jeg kommer over det i blader og aviser men tar det aldri særiøst 🙂

  25. Olav Says:

    Vel, hvis du leser horoskopene for de andre stjernetegnene ser du at de passer like godt som de andre. Horoskop er idioti. Fra wikipedia:

    Horoskop er ingen vitenskap, men et spørsmål om tro, tro på spådommer. Astrologer som stiller horoskop er opptatt av tall. De må ha nøyaktige og korrekte fødselsopplysninger hvis de skal kunne sette opp et ordentlig horoskop. Likevel vil et horoskop som er bygget på feilaktige fødselsopplysninger fungere akkurat like godt som et basert på korrekte.
    Det har vært gjort flere ganger og det mest omtalte eksempelet ble gjort på 1980-tallet da astrologiforskeren Michel Gauquelin gjorde sitt «Marchel Petiot-eksperiment». Marchel Petiot var en lege som ble dømt for 27 mord i 1946, men hadde innrømmet 63. Gauguelin satte opp et horoskop basert på Petiots data, distribuerte horoskopet til en rekke personer, som trodde de fikk et horoskop basert på sine egne data. 80 prosent mente at horoskopet var treffende for deres personlighet.

  26. maren Says:

    hæhæhæ jeg har færre lesere og flere kommentarer

  27. Anette Says:

    Jeg leser horoskopet mitt hver dag. Det er både morsomt og skummelt, for som du sier, det stemmer ganske ofte.

  28. Charl8e Says:

    Fint bilde, fin BLOGG 😉

  29. Stine-Marie Says:

    jeg elsker den t skjorta di!

Legg igjen en kommentar

