«Her & Nå», driti UT!

Haha, dette er bra.

Når man sitter og leser et så stort og populært ukeblad som Her & Nå, så forventer man at meste parten, i hvertfall noe av det, skal være tilnærmet sannheten. Men hva skjer hvis de driter seg ut så mye som de gjorde denne gangen? Jeg har personlig aldri likt dette bladet fordi de bruker midtside oppslaget til å skrive om at «Judas gutta viser fingeren til bussen», dette var bare et helt random intervju som de hadde hvor bussen tilfeldigvis kjørte forbi og de tok bilde hvor de viste fingeren. Dette er bare en av få artikler jeg leser i Her & Nå, men det kan ikke sammenlignes med hva søsteren min viste meg i dag.

Nå har jeg pinet dere nok. Siden som består av kjendis «sladder» stod det at Kanye West koser seg på panseret i sin nye sølv Porche og lever livet som en konge. Overskriften var «Kanye er konge» eller noe lignende og på bildet så satt det riktig nok en mørkhudet man med en kongekrone manipulert inn i bildet, men det var ingen Kanye som satt på panseret, det var P. Diddy. Er det bare jeg som reagerer på dette? Etter min mening så tar det bort veldig mye av min tillit til Her & Nå (selvom det ikke var mye tillit fra før av). Hvordan kan man tro på det de skriver når de tror at P. Diddy er Kanye West? Jeg må le litt.

Har du lest det?

G.

10 kommentar to “«Her & Nå», driti UT!”

  1. zathx Says:

    Hun jenta der tar bussen min om morgenen : (

  2. waqas Says:

    haha, ganske dumt :L

  3. maren Says:

    frekt å poste bilde av meg på bloggen din uten å spørre først da…

  4. helene Says:

    når jeg så overskriften var jeg sikker på at det var det kanye greiene ja! haaahaaa, så det selv.

  5. Sigrid Says:

    FLAAAAAAAAAAAUT! HAHAHAHA!

  6. Marius Says:

    Haha, la merke til dette selv. Faen, innrømmer jeg at jeg leser her og nå også *flause*

  7. MadelenCanell Says:

    Serr? Haha, jaja…Jeg har sett ganske mange ting i Her & Nå som de burde være flaue over! Skrivefeil blandt annet er det minst hundre av i hver utgave.

  8. Karoline Says:

    fint bilde, du er så naturlig pen.

  9. Stine Says:

    helt ærlig, så leser jeg ikke noe så patetisk som «Her og Nå», haha! Har stått så mye rart i det bladet der at det er helt sykt :’D

  10. amanda s. Says:

    waste of paper! det gjelder «se og hør» og…

Legg igjen en kommentar

