Hvorfor er det varmt ute, når det ser ut som om det er grisekaldt?

Jeg kler på meg altfor mye, og går rundt og er varm…

Er ikke vits at det er varmt hvis ikke sola skinner, spør du meg. Så i min varme frustrasjon tok jeg turen på Ski Storsenter i dag og kjøpte meg noe fint. Endte opp  med en t-skjorte fra Samsøe Samsøe og en skjorte fra Bruuns Bazaar, kjempe fornøyd.

Mer fornøyd bør «Kristoffer» være fordi han får nemlig to billetter av meg til MOP/La Coka Nostra konserten i kveld. Sender deg mail.

leaf

bleu

photo: Julie Spankminator Aida

På hjemveien i dag ble jeg passe stolt av meg selv. Jeg entret Kiwi med på hjernen, «Nå skal jeg kjøpe meg noe digg før trening!!». Jeg stod over pizzadisken og tenkte hvilken pizza som passet best til humøret mitt. Jeg endte opp med en kiwi pose som inneholdt to grove rundstykker og en banan. Jeg er sterk. Klarer du å stå imot fristelser som denne?

G.

20 kommentar to “Hvorfor er det varmt ute, når det ser ut som om det er grisekaldt?”

  1. Mari Says:

    Er bildet manipulert, eller er han så høy, eller du så lav? 😛

  2. Andreaz Says:

    hahahaha

  3. Susanne Says:

    Hvor… lav er du egentlig? For… han var høy!!…

    Hadde selv en slik dag for noen dager siden. Det var overskyet og fælt, men godt over 25 grader!!

  4. Sara Says:

    du har sagt at du er rundt 175-180 cm, men hvor høy er han der egentlig? han må vel være hvertfall 2 meter!

  5. Lara Says:

    Hehe.. helt enig i det der med været ass!
    Så bra du ikke kjøpte pizza da ;P Men hvilket humør tilsvarte 2 grove rundstykker a? 😛
    Klarer å motstå fristelser, men kommer helt ann på humøret egentlig! ;D Fine bilder! =)

  6. Pia Angelica Says:

    du er så kjekk!

    hihi, jeg klarer ikke slikt (a)

  7. Veronica Says:

    holy shit han er i grunn sykt høy, freaky xD

  8. helene Says:

    er han ander gutten på bilder seriøst så høy ? Hvor høy er du og han ? 😛

  9. Anette Says:

    Det er jo lett å stå imot slike fristelser : )

  10. Jarle Says:

    Temperatur-forandringene som er nå om dagen er forferdelige. Sinnssykt bra bilder hun Julie tar forresten!

  11. Camilla Says:

    Tror ikke jeg hadde klart å motstå fristelsen.. Flink du er som klarer det!!

  12. synne Says:

    Jeg har stått imot slike fristelser hver dag i to uker nå.. Det er vanskelig! I dag spiste jeg et kakestykke da, men det var bursdagen til broren min så… jeg måtte (a)

  13. Christoffer - ChrisFlash Says:

    Man spør ikke en kvinne om sin alder, på samme måte som at man spør ikke en gutt (Evt. Kjetil) om høyde..! haha

  14. JULIE AIDA Says:

    ❤ ❤ ❤

  15. Anette Says:

    Hahah, han så skremmendes høy ut!:O

  16. embla Says:

    det siste bildet var utrolig fint 🙂

  17. S. André Says:

    Haha, unnskyld meg, Kjetil… Enten er du veeldig lav, eller så burde vel dere to bytte nick-name! Det der ser jo ut til å være en giant!

  18. Ina Charlotte Says:

    digger bloggen din 🙂
    Du er heftig heit btw ;D

  19. Elin Amanda Says:

    digger deg, du er sinnsykt kjekk !
    utroli bra blogg : )

Legg igjen en kommentar

