Tuller du med meg…?

Dette er random, men måtte bare å poste det.

Mine nærmeste bekjente bør vel vite at jeg hater Jonas Brothers sterkt. De er liksom.. Ja, vet ikke hva jeg skal si en gang. Uansett, så fant jeg noe på YouTube da jeg skulle sjekke ut den nokså digge Beyoncé danse til Single Ladies fordi hun er helt rå flink og ikke minst smokin’ i den videoen. Sjekk hva jeg fant.

This proves my theory, Jonas Brothers, dere ferdige. Håper jeg.

G.

30 kommentar to “Tuller du med meg…?”

  1. wictorianart Says:

    Halloooo^^ takk for den skjønne kommentaren på bloggen<3
    Ja, jeg er utrolig lykkelig! Jeg er supadupah fornøyd! Ingen same-mann dette her nei!
    Nå er det snart Japan, shait. Det viktigste er at jeg ikke dør på flyturen da 😄
    Skal ta med masse japanske jenter hjem til deg^^

  2. puddy Says:

    hater dem jeg og

  3. Simen Says:

    Vet ikke om jeg skal le eller gråte!!

  4. Lara Says:

    tåler dem heller ikke..får utslett! :O

  5. Filippa Says:

    haha !

  6. Karoline Says:

    For å unngå traumer, så orket jeg ikke å se hele videoen.
    Noen ganger er det ikke helt bra å være seg selv.

  7. mallois Says:

    det var jo drit tøft gjort da

  8. Camilla Says:

    Offda. har burde virkelig ikke satse på en dansekariere..

  9. MadelenCanell Says:

    Hmm (æsj).
    Altså er det noen som skulle gjort det så skulle det vært fall ikke være Joe Jonas!? Hvis det hadde vært noen jeg hadde hatt respekt for, så…Ja, jeg hadde ledd 🙂

  10. Kristine Jevnaker Says:

    thaha x)

  11. Amalie Says:

    ha ha ha ha ha ha

  12. Susanne Says:

    haha, hva faen :p

  13. CATHRINE Says:

    Nei fy faen..

  14. S.a Says:

    æsj.. så JÆVLA STYGG!

  15. Ine Lee Says:

    Han er ekkel…

  16. Caroline Says:

    Haha, æsj 😀

    Spørsmålsrunde på bloggen min, hadde vært kult om du hadde kommet med noen gode spørsmål til meg. Hihi ❤

  17. S. André Says:

    Hahah, dævver!

  18. sigrid martii Says:

    «A very famous new hit by beeyonsay» http://www.youtube.com/watch?v=go5KhjI8_v0

    HEHEHE

  19. Anja Says:

    Jeg shønner ikke at jeg kan ha vært stor fan av de for cirka 1 år siden :O
    De er jo så lame !
    Noen av sangene av fin tekst !
    De er flinke til å skrive sang tekster å det er det eneste bra med de !!
    Er glad jeg er over den tia for å si det sånn 😛 hehe

  20. Sandra Says:

    Dette var bare trist, ikke morsomt engang -.-

  21. Ammela. Says:

    Omfg, kødder du med meg nå?! jeg føler for å le, samtidig som jeg fikk lyst til å gråte av det der.. lame, lame, lame…

  22. Jarle Says:

    Jeg fikk lyst til å grine nå..

  23. Cathrine Says:

    Æsj, det er det styggeste jeg noen gang har sett ! ble kvalm når jeg så det!
    Btw. digger bloggen din !! :-DD

  24. Cathrine Says:

    Haha, komisk xD Liker ikke de noe spessielt men her var han flink 😛

  25. HenrikkeJohnsen Says:

    Liker ikke jonas brothers og dette gjorde iallefall ikke sånn at jeg likte dem bedre. 😛

  26. Trine Says:

    synes de er flinke jeg 🙂

  27. Cassandra Says:

    Duuuuu, Halloooo??? Jeg ELSKER Jonas brothers ❤ Joey er kjempe morsom!! Hvorfor liker du de ikke? Eller er det bare musikken det er snakk om?

    God helg til deg^^,

  28. Omana Bender Says:

    ROFLMAO!

  29. Cassandra Says:

    Bare le du, eller du kan STFU vær så snill.. og GFYS! =D

Legg igjen en kommentar

