Finn bikkjen, kor e bikkjen?

FUNKY!

Beklager ca null innlegg i går, men det var fullstendig umulig å få presset inn et eneste et. Rett fra skolen dro jeg på et spennende møte som jeg kanskje kan fortelle mer om senere hvis ting går som det skal. Deretter dro jeg hjem for å gjøre meg klar til audition, altså brenne CD, skifte og dra igjen. Jeg var kjempe fornøyd med min egen audition, men skjønte ikke helt resultatet, det kan være det samme egentlig.

Dagen var ikke ferdig etter auditionen, å nei da. Da dro Ida, Andreas og jeg til Sandvika for å være vitne til en fet motevisning på Baracoa. Blant merkene var Leash, et merke jeg har pratet litt med og som jeg skal promotere litt fremover. Rett og slett fordi det er helt sykt kult. Leash viste frem både herre og kvinner på catwalken i går kveld.

SANY0504

SANY0462

SANY0476

Leash

SANY0496

Natten ble tilbragt i Grotta med Ida. Det var koselig med selskap i og med at jeg var helt ødelagt etter den lange dagen, så ødelagt at jeg føler at det er 325 Dizziee Rascals som spiller Bonkers i hodet mitt. Feber kanskje? Uansett, så har jeg ikke vært noe annet sted enn sengen frem til nå.

I kveld må jeg bli frisk fordi jeg skal møte Lars, Julia og Nora i byen. Det blir gøy siden jeg ikke har sett Moldeflokken siden april.

Nok om meg, hadde dere en like bra dag i går som meg?

G.

8 kommentar to “Finn bikkjen, kor e bikkjen?”

  1. MonicaBeach Says:

    hva da audition kedil?

  2. Malin Cecilia Says:

    oh, gi meg de gule skoa!:D

  3. Fanny Says:

    hihi, ble operert så hadde nok ikke det nei ;p

  4. Nyskjerrig Says:

    Noe på gang mellom deg og Ida? 🙂

  5. Line Says:

    Åh Casiokids med finn bikkjen er RÅ!

Legg igjen en kommentar

