«Ligner på noe jeg dreit ut forrige uke!»

Hvilken kjerring skriker dette ut på et veldig folksomt sted? It cracked me up tho.

Jeg sitter i Grotta, alene, venter på at noe spennende skal skje. Det spennende skjedde vel ikke før jeg la inn bildene fra i kveld og så hvor mye sykt det var. Det sykeste var vel Nora, men valgte å skåne henne. Nesten.

Sykt random kveld i dag må jeg innrømme. Det var jo koselig å se Julia, Nora og Lars igjen, men det som etterfulgte var ikke like morro. Lars dro oss med på en slik en «gayparty», hvor det var en fyr som satt og venta på Lars. Success… Derfor stakk Julia, Nora og jeg av for å spise oss enda feitere på Mc Donalds. Ja, for Burger King suger husker dere.

SANY0511

Unnskyld kjære!

SANY0517

SANY0536

Klarer dere å se hvem denne skjønheten er? (Uredigert by the way)

Helt ut av det blå, vil jeg fortelle dere at Alexander og jeg stiller som russepresident og visepresident på skolen vår. I den anledning har vi laget en facebookgruppe. Klikk her og vis din støtte! Hadde du gått på min skole, hadde du stemt på oss da? Si ja.

G.

12 kommentar to “«Ligner på noe jeg dreit ut forrige uke!»”

  1. Anja Says:

    Ja, jeg hadde stemt på dere ! 🙂

  2. Marianne Isadora Says:

    du er den diggeste jeg vet om! 🙂

  3. Larstangen Says:

    SLETT DET BILDET! JEG TAR SÅ JÆVLIG HEVN; DU ANER IKKE!!!!! HAR TIDENES STYGGE BILDE AV DEG, OG JEG SKAL SKRIVE MASSE DRITT OM DEG!!!!!!!!!!!!!

  4. noraalba Says:

    HAHAHAHAHAHAH FYYYYYYFAEN. SLETT KJETIL!!!!!! ELLER REDIGER DET………………

  5. Camilla Says:

    syns du kan besøke Julia og Lars neste gang så kan jeg tilfeldigvis møte på deg på byen 😉

  6. Kristine Jevnaker Says:

    jeg hadde stemt på dere 🙂

  7. Tuva Says:

    Jaaaaa :D:D:D

  8. vera Says:

    OFC!!

  9. Signe Says:

    haha, nice helg! skal du på stavangerstreffet da, sidn du er russ? 😛

  10. Anette Says:

    Ja, jeg hadde stemt på dere : )

Legg igjen en kommentar

