Shit! De er hjemme om 2 timer.

Da må jeg stå i og rydde som pokker.

Er ikke alltid like lurt å holde løfter om at huset skal være strøkent etter en helg alene. Sporty far og omsorgsfulle mor har vært på hytta i helgen. Pappa syklet Birkebeinerrittet mens mamma stod stolt langs målstreken og jublet inn en sliten ektemann.

Det er tallerkner, glass og søppel som skal ryddes vekk, det skal ikke være mulig å se at noen har vært i Grotta og rommet mitt (som tidligere nevnt, ser ut som trynet til en pubertal guttunge) skal se så godt som nytt ut. Jeg bør vel sette i gang, for jo tidligere jeg blir ferdig, desto før kan jeg slenge meg nedpå og ta igjen de timene søvn jeg har gått glipp av denne helgen.

Untitled-1

Vet ikke helt, men synes disse bildene var litt grelle..

Jeg filmet en del i dag, men er litt usikker på om jeg skal lage en video ut av det. Den blir nok morsom, men siden jeg er sliten så trenger jeg at dere maser litt.

G.

22 kommentar to “Shit! De er hjemme om 2 timer.”

  1. axel Says:

    den videoen SKAL ut da. og pimp my car, bloggen din trenger litt seriøs diskusjon

  2. vera Says:

    jaa legg den uut 😀

  3. ingrid Says:

    du ser alltid grell ut, giant!

  4. embla Says:

    ja, lag film 🙂

  5. Anonym Says:

    lag film, lag film, lag film!!! 😀

  6. Ida Anne Says:

    fine bilder da, kjekk 🙂 heh er ikke så gøy å rydde etter man har vært alene hjemme nei. men likte bloggen din, du skriver bra 🙂

  7. Carolinek Says:

    Lag video ! 😀

  8. Betzy Says:

    jeg vil se video!

  9. Jun Says:

    lag videooooooooooooooo : -D

  10. Ida Says:

    Mase maseee

  11. Karoline Says:

    haha, fine bilder. Lag video og legg den ut her. duu, hvor blir det av det liveshowet? (jeg elskeer å mase)

  12. Elise Says:

    Lag film 🙂 Lag film 🙂 Lag film 🙂 Lag film 🙂

  13. Otelie Says:

    Så utrolig kul header du har! <Du som har laget den? Hvor er bildet tatt? 🙂

  14. Karoline Madeleine Says:

    Får vel mase at du skal fikse og legge ut filmen da!: D

  15. Carina Says:

    Lag film! 😀 de er jo høydepunktet for bloggen din ❤

  16. Synne Says:

    Lag film!!!:)

  17. Susanne Says:

    JA JA JA JA JA JA JA JA TIL FILM 😀

  18. Madelen Says:

    Lag film 😀

  19. beate Says:

    hadde jeg vært gutt, så ville jeg sett ut som deg;)! hehe. litt av et kompliment, men det er sant!:)

Legg igjen en kommentar

