«Kast meg inn i bagasjerommet, så kler jeg av meg og hopper ut naken med et jernrør! Okey?»

Det var en god, The Hangover inspirert plan, men den ble ikke helt lik.

Vi klarer alltid å finne på noe rare greier når vi gutta fra russebussen er sammen. Det er en slags lattergaranti, ler du ikke, så får du pengene tilbake. Men slapp av, vi ler alltid. Bare se.

Vil du bli kidnappa av oss i russetiden? Lover dere at det blir gøy. Navn, adresse, nummer og alder takk!

G.

52 kommentar to “«Kast meg inn i bagasjerommet, så kler jeg av meg og hopper ut naken med et jernrør! Okey?»”

  1. predikeren Says:

    Giant-ish?
    Er ish ment å bety mann?
    På hebraisk betyr det det. Og jeg digger både ish og ishshah.

  2. Simen Says:

    Hahaha. Chilling in the bagasjerom 🙂

  3. Sigrid Says:

    HAHAHAHA! jævlig bra! HAHA.!

  4. Austnes Says:

    Aleksander Austnes, 17 nå. Bor i Oppegård kommune.

  5. guro Says:

    hehehe, du er MORSOM!!

  6. Jun Says:

    kidnapp meg

  7. Emilie Says:

    hadde vært en ære om du hadde kidnappet meg!
    hvis du skal til kongeparken i russetiden, så kom innom bergeland skole i byen, og kidnapp meg : D navn: emilie jensen vg2: helsefagarbeider

  8. Amund svendsen Says:

    Kjetil? du hadde spotify ik sant? jeg prøver å registrer meg. men jeg har ikke fått en invitajson. så det kommer opp:
    Spotify er gratis for tiden i en invitasjon bare beta, som betyr at du må ha mottatt en invitasjon token å få tilgang til tjenesten

    kan du hjelpe meg?

  9. Silje Marie Says:

    Haha, herlig 😀 Bagasjerommet er ikke behagelig.

  10. oda marie Says:

    utrolig morsom film, og bra blogg btw:D
    men hva heter sangen du bruker i filmen?

  11. Lise Marie Says:

    Hva heter sangen på slutten? :- )
    og sånn forresten, du er chill 🙂

  12. marieamandaagapi Says:

    Yes plz

  13. ELIN BERG Says:

    jag har en fråga, läser du bloggar från sverige? =)

  14. Synne Says:

    Ja takk!

  15. axel Says:

    jeg rofler i badekaret over at du lå der selvom barstad og jeg hadde dratt:)

  16. vera Says:

    jaaa, bare litt langt unna kanskje?:P

  17. Frida Says:

    Frida Marie Rødahl. Mo i Rana. nr = navn til 1881. 16 år : )

  18. vera Says:

    okei hun var faktisk lenger unna men xD

  19. :) Says:

    Skal dere til kongeparken?

  20. Lena Says:

    kom til lillehammer på russelandstreffet!

  21. Marianne Says:

    kom å kidnapp meg! 😀
    Marianne Aakermann, 15(16 i januar) holtan US, horten (a)
    altså, bare søk meg opp hvis du skal ha nr mitt.

  22. caroline Says:

    kom å kidnapp meg! 🙂
    caroline slåtta lie
    wernerløkka 5
    3612 kongsberg (8 mil fra oslo haha)
    95125419

    bra blogg !!

  23. caroline Says:

    http://vintageplace.blogg.no 🙂 glemte å skrive det på.

  24. Alexander Krag Says:

    Kidnap meg, kle meg naken og bind meg fast i en lyktestolpe! Gutt 17 Greverud her, gleder meg allerede!

  25. vera Says:

    mosjøen xD det blir en lang kjøretur 😛

  26. silje Says:

    satser på at kr.sund blir litt for langt ? 🙂

  27. zathx Says:

    hahahahahah, Maren krag da. tøyzebok

  28. Arman Says:

    Dere må komme til stavanger for å kunne kidnappe meg 😀
    hahahahah

  29. Madelen Endresen Says:

    Trine, 2 år og bor hos mamma og pappa:)

    Dette blir en slags barnekidnapping da så klart.

  30. Sara Says:

    Hahaha 🙂 så bra! det var det beste med hele filmen 🙂

  31. Sara Says:

    Hahahaa 🙂 så bra! det var det beste med hele filmen 🙂

  32. Camilla Says:

    Fang meg!! i Ytre Enebakk 😀 :p

  33. Amalie Says:

    hahaha, så dødla bra!:p
    dere får nok ikke tatt meg, ligger på 1.plass på terrorlisten på skolen min, så har nok med det, takk!:p

  34. annie Says:

    annie breivik røsten
    mathias lund gate 8, 7500 stjørdal. nord – trøndelag
    454 45 135

  35. Viktoria og æile Says:

    haha, Kom til Finnmark / Tana å hent mæ og en vennine da , om du mener at det ikke finnes noe som e for langt unna 😉

  36. Lise Says:

    Ja, lett!
    Lise Indrehus 17 år
    (707) 592-8736
    California street 610
    Rio Vista, CA 94571

  37. Sofie Says:

    mattis johansen
    Mysen
    17 år :d

  38. madelen Says:

    lett!
    madelen nordli
    lørenskog
    16 år

    94891881

    du er digg!

  39. Ina Says:

    skal du til askim?

  40. thao t. Says:

    jajaja. Med glede 😀 Hehe

  41. vilde Says:

    vilde kristine runnestø
    harestien 14c, 3080 holmestrand! kidnapp meg!

Legg igjen en kommentar

