Some people think I’m bonkers.

.. but I just think I’m free.

Jeg er eksepsjonelt trøtt i dag. Ikke sånn sliten og slapp, men sånn duppe av hvert minutt jeg sitter stille. Vurderer å løpe meg en tur, men er det noen som har tatt en titt ut eller? Vil heller skjære av meg neglene enn å stikke hodet ut i det været. Bhøørrhr.

I den anledning så tror jeg at jeg skal være så fornuftig og ta frem Samfunnsøkonomi leksene mine og øve litt prøve. Fornuftig eller hva? Er ikke ofte jeg gjør lekser for å si det sånn!

SANY0560

That’s right.

Forresten så selger jeg tre relativt lite brukte jakker. Jeg kjøpte meg tre nye snowboard jakker i fjor som jeg skulle bruke i bakken, men så endte jeg opp med å ikke stå i bakken en eneste gang dette året. Vil at dere skal ta kontakt på kedil_91@hotmail.com hvis dere er interesserte i å kjøpe en av / flere av jakkene.

Gul, blå, hvit – Special Blend (STRL – M – Men) :

Bilde 1 Bilde 2 Bilde 3

Rød, blå, hvit – Session (STRL – XL – Men) :

Bilde 1 Bilde 2 Bilde 3

Blå, brun, hvit – Nikita (STRL – XL – Women) :

Bilde 1 Bilde 2

De er fete ikke sant?

G.

15 kommentar to “Some people think I’m bonkers.”

  1. helene Says:

    åå, de var digge. jeg vil haa

  2. Cecilie Says:

    aah, den øverste var kul. Men hvilken str. er den? Er en av de tullingene som skal ha alt oversiza nemlig :p

  3. Ellisiv Says:

    aaai, den siste var digg!

  4. Marthe Says:

    Hvor mye skal du ha for session jakka? 😀

  5. Ida Says:

    hvor mye skal du ha for session jakka? 😛

  6. Martine Says:

    Første budet på Special Blend jakken?

  7. Ida kjelstad Says:

    sykt kule jakker !

  8. Nora Says:

    hvor mye skal du ha for den øverste?:)

  9. iselin Says:

    den nederste jakka, hvor mye skal du ha for den?:)

  10. Ida Marie Says:

    hva skal du ha for session jakken? :- )

  11. Håvar Says:

    den i midten? send e-post 😉

Legg igjen en kommentar

