Jeg føler meg topp!

Alt går så bra for tiden og jeg kunne nesten ikke hatt det bedre!

Jeg får satt igang opp til flere avtaler, vært i møter med noe spennende som kan endre livet mitt til det positive, russetiden ankommer om ikke lenge, jeg har fått solgt to av tre jakker (Special Blend ligger på 1200kr! Mail: kedil_91@hotmail.com), jeg har møtt en fantastisk jente og jeg kunne ikke hatt bedre kompiser. Er det noe mer å be om?

SANY0575

SANY0573

I tillegg så har jeg dere. Dere som følger med hver dag, kommenterer hver dag og interesserer dere hver dag. Setter ufattilig stor pris på det og jo flere og bedre tilbakemeldinger jeg får, desto mer vil jeg fortsette med bloggen. Stortrives!

Er dere interessert i flere auksjoner? Har noe mer jeg vil selge, blant annet briller, t-skjorter og cardigans/gensere.

G.

22 kommentar to “Jeg føler meg topp!”

  1. Emma Linnéa Says:

    Det liker vi, Kjetil! Er godt å høre at du har det bra 🙂

  2. camilla Says:

    Jeg er keen på flere auksjoner, digger alle genserene dine så hadde vært kul og kanskje fått tak i en av de 😉

  3. Marthe Says:

    Keen på auksjoner her og:D
    Du har drit kul stil 🙂

  4. idasmagiskeverden Says:

    Kjempe flott at du har det bra 😀
    Stå på videre ^^

  5. eirikgjen Says:

    Cardigan! Så bra at det går fint om dagen !:D

  6. SHOEFACE Says:

    selg deg selv ❤

  7. Susanne Says:

    Så bra at livet går oppover Kjetil 🙂 Godt å høre!

  8. Julie Says:

    Ja, t-skjorter! : )

  9. marina Says:

    Bra du har det fint, kjetil ;*

  10. Marthe Says:

    Kan du ikke selge ting til en fast pris?:)

  11. Anna Says:

    Så bra at du har det fint!
    Vil du vise frem denne jenta?

  12. Nathalie Says:

    go go på auksjoner!

  13. Kristine Says:

    Hørtes bra ut! : D

  14. ANONYM!!!!! Says:

    den janta må være heldig som har deg!

  15. Elisabeth Says:

    Bra at det går bra : )) t- skjorter! særlig pa: nuu

  16. SHOEFACE Says:

    jeg byr myeeeeee 🙂

  17. Synne Says:

    Blir glad hver gang jeg leser bloggen din Kjetil ! 😀
    You make my day.

  18. Kim Says:

    Cardigan! Samsøe samsøe cardigan din kan jeg gjerne få kjøpe 😀

  19. Anette Says:

    Godt å høre at du har det bra : )

Legg igjen en kommentar

