Nytt design og ny start!

Jeg føler at livet mitt har fått en ny start! En bra start.

Endret headeren og litt av designet. Var litt lei av så mye farger, bobler og tullball. Gjorde den litt renere og stillig, synes nå jeg.

designnytt

Liker dere det, eller synes dere det gamle var bedre? Tross alt dere som bestemmer. Glad i dere.

G.

28 kommentar to “Nytt design og ny start!”

  1. kamilla Says:

    likte ikke headeren, men designet var fint:)

  2. Bjørn Norström Says:

    Jeg synes det var chill nå å lese… Altså at det er lettere å lese på en måte fordi det ikke er så masse annet som tar oppmerksomhet…

  3. Linn Says:

    Syns det nye var kjempefint 🙂

  4. Maria Says:

    Designet ditt ble veldig fint! 🙂

  5. junaern Says:

    Det nye designet er helt klart mye bedre enn det forrige! : -D

  6. silje moen Says:

    det nye var fint!

  7. RB Says:

    Dette designet er helt klart finere, og ryddigere! 🙂
    Men en liten ting.. De strekene (ramma) du har rundt overskriften, de går ikke rundt skriften, men litt inn i skriften, den er litt for smal virker det som. Så det kan være litt ekkelt å lese overskriften innimellom, hvis du skjønner hva jeg mener?
    Kan jo ha noe å gjøre med at jeg bruker firefox, for jeg ser heller ikke de annonsene dine på høyre side..

  8. pernille Says:

    det ble kjempefint 🙂

  9. maren Says:

    digr d!

    btw syns jeg at jeg bør få solkort for ingen liker vel en hvit ginger. æsj.

  10. Karoline Madeleine Says:

    Jeg likte det! Enkelt og stilrent 🙂

  11. Arvinho Says:

    10 ganger så bedre enn det gamle designet ;D

  12. Simen Says:

    Synes at bloggen var veldig fin før og veldig fin nå. Eneste er at nå ser bloggen litt mer ryddig ut. Spiller liksom ikke så stor rolle for det er uansett innholdet som teller.

  13. JULIE AIDA Says:

    jeg skulle ønske du likte grått som bakgrunnsfarge i stedet for lyseblått, men ellers syns jeg det er kjempefint. RLY! husk at jeg loves you.

  14. Caroline Ulricke Says:

    likte det gamle, men det her var bedre. dessuten er det jo greit med forandringer.
    du er flinkkkk flink

  15. Karl Kalle Says:

    Mens du er i gang med å endre på ting, så skrives det ikke awsome men awesome.

  16. Bella Says:

    Er vel du som skal bestemme over din egen blogg da kjære deg!
    Var kjempe kult 😀

  17. ellen andrea Says:

    Utrolig kult design!

  18. Sandra B Says:

    Likte den siste, men likte dette designet bedre 🙂 Du er kjempe flink!

  19. MonicaBeach Says:

    jeg elsker headern, deilig. haha pluss designet var grisefint:) ses i helgen?

  20. Anette Says:

    Jeg likte det! Så veldig bra ut : )

Legg igjen en kommentar

