Walking on a dream.

How can I explain.

Herlig sang. En sang som uttalige ganger har summet rundt i hodet mitt, enten jeg vil det eller ikke. Nå passer den fint, for jeg drar på jobb om nøyaktig 45 min. Er ikke lenge til jeg slutter der jeg jobber nå tror jeg, fordi jeg har fått tilbud om jobb på Jack & Jones. Dette kan bli spennende, for jeg har ikke jobbet noe særlig med klær og siden klær er noen av mine sterkeste sider så passer det meg utmerket, synes dere ikke?

P9020399

P9020408

Knipset noen bilder da jeg kom hjem fra skolen tidligere idag, og resultatet ble som dere kan se over. Er ikke mer som skal til en et bort og et kamera. Hvertfall når man er alene, men jeg gjør det jo for dere. Føler at jeg både utvikler meg i å ta bilder og til å redigere dem. Husker den gangen hvor mest mulige effekter var best. «Shit as du er flink til å redigere!!». Det er en stund siden, men nå ser de så mye mindre redigerte ut og alikevel bedre. Enig?

Hva synes du om bildene over?

G.

31 kommentar to “Walking on a dream.”

  1. Sigrid Says:

    *Fjuut, fjuuuuuuuu* 😀 du er jaggu meg snasen!

  2. Betzy Says:

    Synes du tar inmari bra og fine bilder – det er jo selvfølgelig ikke negativt at du ser bra ut heller 🙂

  3. Mari Says:

    Bildene dine er alltid fine 😀 Så stilig designet ditt var nå, virket mye mer ryddigere og oversiktlig på en måte! 🙂

  4. Kristine Jevnaker Says:

    fine bilder og nydelig header ;D

  5. vera Says:

    fiiiiningen:* nice header ^^

  6. Agnethe Marie Says:

    Den nye headeren din var kjempe fin Kjetil! 😀

  7. Susanne Says:

    Headeren var nice :$$$$$$$

  8. Caroline Says:

    Liker den sangen jeg og, haha!

    Hadde vært kult om du fikk jobb på jack & jones da forresten 😉

  9. silje moen Says:

    fine bilder! du er heerlig

  10. Karoline Madeleine Says:

    Bildene er veldig fine, som alltid 🙂 Fint at du redigerer helt passe. Og du passer til å jobbe på J&J.

  11. Bjørn Norström Says:

    Likte bildene Kjetil =)

  12. eirikgjen Says:

    Det var utrolig fint sammensatt design! Likte headeren å! 😀

  13. Tiina Says:

    du har så rå stil 🙂
    men jeg lurer på en ting, hvilken stil liker du best hos jenter? sånn som nora alba som er veldig feminin eller f.eks kimhye som er mer guttejente og freshe klær?

  14. Anonym Says:

    Damn, du er digg ass! Du er flink til å ta bilder 🙂

  15. aaa Says:

    jeg elsker deg!

  16. HE Says:

    Bildene var fine, som de alltid er ^^

  17. Lena Says:

    Den nye headeren din er utrolig fin!:)

  18. ELisabet Says:

    pene bilder 🙂

  19. Stine Says:

    liker headeren din 🙂

  20. Ida Bro Says:

    du er så kjekk!:)

  21. Camilla Says:

    Bildene dine er kjempe fine. og den nye headeren din er kjempe fin.;)

  22. Maria Says:

    Tror at du kommer til å bli en super ansatt på Jack & Jones, siden du er så flink med klær osv.! Du har i alle fall drit kul stil! 🙂

  23. silje Says:

    Du har en helt konge stil! 😀 Bildene var råe. Helt klart et sted jeg kommer til å følge med på fremover ;P 🙂

  24. Mona Charlotte Says:

    Hello handsome;)

  25. Camilla Bisseth Says:

    Utrolig fine bilde:)
    er du modell ?

    • GiantLundstein Says:

      Camilla Bisseth: Tusen takk, men nei, er ikke modell. Har vært på et par shoots, men ikke noe mer. Synes det er gøy å bli tatt bilder av, men tror ikke yrket er noe for meg.

  26. Margrethe FL Says:

    Konge bilder 🙂

  27. Anette Says:

    Jeg tror du passer til å jobbe på Jack & Jones!
    Og bildene var kjempefine : )

  28. Camilla bisseth Says:

    Okeei 🙂
    men var veldig fine uansett !<3

  29. Lene Says:

    er jakka forsattt til salgs?:) håper på fort svar!

Legg igjen en kommentar

